Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Im back...on track!

Av from-som-ett-lamm - 31 januari 2010 14:08

Gladare, roligare och lika galen som alltid.....sakta men säkert e jag på väg tillbaka!!!


Har ju börjat nätdejta igen lite så smått, och det tar inte lång tid förens man stöter på rätt så udda snubbar...eller kanske inte udda mer som en del killar är....


Jag har ngr stycken jag chattar med och en som jag pratar m i telefon...igentligen är jag inte så intresserad, mer som ett tidsfördriv...ja det kanske är taskigt, men jag tror dom tänker precis samma som mig....ingen verkar direkt seriös....


Chattkille nr 1, är en kille som jag träffade lite innan jag åkte till kanarieöarna, han vill nog kanske ses...men på ett seriöst sett, nej skulle inte tro det.....inte när man skickar frågor som: har du onanerat i dag?? undrar varför han har ett behov av att veta det.....kanske för att han ska få nåt att fantisera om...eller va vet jag. Vad jag svarade?? jag svarade, Ja flera gånger faktiskt hehe, då skriver han: utan mig.....mhmmm...ja du....om du varit med då kallas det ju inte för onani direkt, dessutom tror killen att jag på riktigt har gjort det.....P U C K O! seriös nej skulle inte tro det va!!

chattkille nr 2, är en kille jag skrivits lite med på en nätsajt, han fick min msn adress så vi kunnde chatta lite,an mjukade upp med  dom vanliga frågorna...ni vet, vart bor du, har du barn, jobb, fritid bla bla bla sen efter fem minuter börjar han fråga vad jag har för klädstil, jag svarar modern, då börjar han tjata om hur fint, sexigt och vackert det är när en kvinna har kjol och strumpbyxor, jag svarar väll inte riktigt på det mer än att, just nu är det ju lite kallt för det....efter ytterligare fem minuter skriver han...och jag citerar snubben, om du har strumpbyxor och kjol när vi ses ska jag massera dina fötter och ben...länge ;)

Whats up with that!!! Finns fler fel i den meningen, som sagt det är kallt så strumpbyxor o kjol går bort, när vi ses?? har iaf inte nämt nåt om att jag vill se honom, ska massera dina fötter och ben? snacka om att killen tror mkt om sig själv, varför skulle jag låta honom massera mina fötter på första dejten?? Och rent praktiskt hur skulle det gå till....ska jag slänga upp mina fötter i hans knä när vi sitter på nåt kafe inne i stan...eller va hade killen tänkt...eler vänta...han tänkte nog inte alls. Fem minuter senare in i konversationen...man kan ju iofs undra varför jag fortfarnade chattar m killen....så frågar jag vad han letar efter då svarar han: något seriöst......skulle inte tro det!!!!!!!!!

Telefonkillen då...han kanske är en seriös typ...och ja det är han nog...eller inte...

Han skickar bilder på sig själv via msn.....halvnaken.....och jag undrar lite om det är som kompensation för ngt...kanske för att han inte e så snygg i ansiktet, eller för att han inte är så välhängd, eller för att han gillar att visa upp sig helt enkelt.

Sen sitter han ochbeklagar sig i telefonen över hur oseriösa alla tjejer på nätet är.....mhmmm......vad förväntar han sig liksom....


Så......tidsfördriv som sagt :)



 
 
Ingen bild

Joachim

31 januari 2010 21:01

Vaaaa....!!!??????
Är jag ett tidsfördriv...
Ja tror inte mina öron
Å ja som tänkte prata med Prästen nästa vecka.
Nån fotmassage eller några mer foton kommer du inte få av mig
;=) Joachim

 
Ingen bild

mmm

31 januari 2010 22:43

Det här inlägget platsar solklart på Humorsajten. Hahaha

 
Ingen bild

kath

31 januari 2010 22:44

Bra att man kan få fnissa lite åt de rara pojkarna...ja de som aldrig blir vuxna!

 
Berit Bantare

Berit Bantare

16 januari 2011 22:33

*GAPSKRATTAR*

Jepp, jag har också varit med om killar som skickar nakenbilder på sig själva och jag har lika roligt åt det varje gång. Jag tror det är för att de är killar, helt enkelt. De flesta killar vill se nakna tjejer så då tror de att vi är likadana och vill se nakna killar.

http://bantar-berit.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av from-som-ett-lamm - 4 oktober 2023 22:13

Brevet till dig Du har blockat mig vilket jag tycker är både fånigt och tråkigt. Och ärligt talat, varför? Jag är inget hot mot Varken dig eller henne? Hur som, jag ville skriva till dig om oss.  När jag fick cancer för snart 2 år sedan rensa...

Av from-som-ett-lamm - 26 januari 2023 21:53

En operation, flera komplikationer,viktuppgång, ett knöligt bröst och ett lymfödem senare, är jag tillbaks. Eller tillbaks och tillbaks. Det går långsamt framåt, alldeles för långsamt för att passa mig. Jag tränar så gott det går och har nu börjat ...

Av from-som-ett-lamm - 21 juli 2022 12:33

14 juli och jag åker till sös för att få ett besked. Spänd som en fiolsträng blir jag och min fina vännina satta i varsin stol i läkarens rum. Läkaren öppnar med; jag har tråkiga nyheter... Jag kan knappt andas och det känns som rummet snurrar,...

Av from-som-ett-lamm - 9 juli 2022 14:58

Efter en helt fantastisk vecka i Italien damp det ner ett brev från bröstcentrum i Stockholm.Två veckor innan Italienresan är jag på den årliga mammografin och nu vill man att jag kommer på ett återbesök. Måndag den 4 juli är jag på återbesök för en ...

Av from-som-ett-lamm - 5 oktober 2020 22:28

Inte skrivit på en evighet men allt rullar på i en väldans fart. Jobb, tonårs barn, träning och ev ett lägenhetsbyte på gång. Eller rättare sagt två ev byten, en 2a i samma område jag bor i nu eller en 3a i ett område en bit härifrån, står i valet ...

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards