Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Rastblogg!

Av from-som-ett-lamm - 8 februari 2010 13:08

Rast.....alla battingar sover och jag har precis gjort kaffe, belönat mig själv med en lite kaka och tänkte jag skulle passa på att skriva en rad eller fler....


mhmmmm..............................
suck...........................
åhhh...va ska jag skirva om då......................
trumm trumm trumm....................tänk tänk tänk........................


Vet ni, ända sedan jag blivit ointresserad av män, eller ska man säge mindre intresserad...mhmmm...iaf, så är det som att dom står på rad och bara ber om en dejt.....fattar inte, eller jo, det gör jag, det är ju mannens primitiva hjärna som säger åt dom att: "hallå...heyyyy......ett svårjagat byte...henne måste vi ha"  hehe....lustigt fenomen det där ;)
Kan ge ett exempel.......kommer ni ihåg den där 24åringen som ville ha en dejt.....
häomdan när jag var på väg till solariet...ja, jag fuskar lite, ringde telefonen, kännde inte igen nummret, men jag e inte knuslig så jag svarade, och där i andra änden av luren....va....just det, 24åringen......jag blev lite irriterad...hur hade han fått mitt nummer.....men samtidigt lite smickrad......mkt dubbel o märklig känsla, han tiggde och bad på ett rätt så sött sättom en dejt......men jag avböjde och gjorde klart för honom att man lätt kan tas för en stalker om man tar reda på någons nummer så där, gav honom också tipset att det kanske vore en ide att hitta ngn i sin egen ålder och att hade han varit i min ålder hade jag absolut träffat honom....han lätt lite trumpen och ledsen när vi la på, men med tanke på killens utseende och övertalningsförmåga kommer han håva in rätt mkt brudar.....men bara i sin egen ålder ;)
Sen har två killar som jag dejtade i sommras hört av sig och vill ses igen.....mhmmm...man kan ju undra varför, är det för att dom plötslit kommit på vilken liten godbit jag är....ehhhh....skulle inte tro det va.....snarare handlar det väl om att ingen annan vill ha dom hahahahaha......och nu vill jag det inte heller ;)
Ni hade er chans.......nu är den förlorad...2 fnk late....så det så!!!


Dagens ordspråk:
Ungdomen skulle vara ett idealiskt tillstånd om den kom lite senare i livet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av from-som-ett-lamm - 4 oktober 2023 22:13

Brevet till dig Du har blockat mig vilket jag tycker är både fånigt och tråkigt. Och ärligt talat, varför? Jag är inget hot mot Varken dig eller henne? Hur som, jag ville skriva till dig om oss.  När jag fick cancer för snart 2 år sedan rensa...

Av from-som-ett-lamm - 26 januari 2023 21:53

En operation, flera komplikationer,viktuppgång, ett knöligt bröst och ett lymfödem senare, är jag tillbaks. Eller tillbaks och tillbaks. Det går långsamt framåt, alldeles för långsamt för att passa mig. Jag tränar så gott det går och har nu börjat ...

Av from-som-ett-lamm - 21 juli 2022 12:33

14 juli och jag åker till sös för att få ett besked. Spänd som en fiolsträng blir jag och min fina vännina satta i varsin stol i läkarens rum. Läkaren öppnar med; jag har tråkiga nyheter... Jag kan knappt andas och det känns som rummet snurrar,...

Av from-som-ett-lamm - 9 juli 2022 14:58

Efter en helt fantastisk vecka i Italien damp det ner ett brev från bröstcentrum i Stockholm.Två veckor innan Italienresan är jag på den årliga mammografin och nu vill man att jag kommer på ett återbesök. Måndag den 4 juli är jag på återbesök för en ...

Av from-som-ett-lamm - 5 oktober 2020 22:28

Inte skrivit på en evighet men allt rullar på i en väldans fart. Jobb, tonårs barn, träning och ev ett lägenhetsbyte på gång. Eller rättare sagt två ev byten, en 2a i samma område jag bor i nu eller en 3a i ett område en bit härifrån, står i valet ...

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards