Alla inlägg under februari 2010

Av from-som-ett-lamm - 25 februari 2010 13:54

Here is your Today's Aries Horoscope
You're feeling immensely frustrated with someone -- but you shouldn't take it out on them too harshly! It's just one of those days when you need to make sure you're keeping calm at all times.
Stjärnorna hånar mig hahahaha!

Av from-som-ett-lamm - 25 februari 2010 12:57

Har rast.....äntligen....har varit fullt ös hela dan, klä på, pulsa med tvillingvagnen i snön, klä av, sjunga, torka snor, byta blöjor, klä på, dra vagn igen, klä av, fixa lunch, duka, få i barnen mat, byta blöjor, bädda och lägga barne, duka undan, diska....pust   ...välförkännt rast vill jag lova!


Har funderat på varför en del människor säger och gör saker dom inte kan stå för, saker dom inte menar, saker dom igentligen inte känner.....

kanske är det så att dom säger saker för att dom tror det förväntas av dom, eller att det tjänar nåt slags syfte för dom själva....

Jag kan också säga saker jag känner för stunden......men dom riktigt viktiga sakerna jag säger, dom som betyder något, dom stora sakerna...dom är alltid på riktigt och skulle jag ångra mig skulle jag ta tillbaka det jag sagt direkt, står alltid för det jag säger och det jag gör...hur dumt det än är......

Det är därför jag e en sån ,sucker och har svårt att släppa taget...

Men menar man inte det man säger, är det ju bara ord, tomma ord som inte betyder något, då leker ju livet jämt, då kan man rycka på sina axlar och bara gå vidare utan att aldrig behöva blicka tillbaka en enda gång......säkert bekvämt men jävligt själslöst och oärligt om ni frågar mig.......

Men men alla kan ju inte vara lika bra som jag   


Har funderat på om jag ska börja dejta igen, har två potentiell som jag skulle kunna tänka mig att faktiskt träffa och ge en chans.....dom är visseligen äldre än mig, men smarta, snygga, trevliga, mysiga och ungdomliga....mhmmm...får suga lite på det....man vet aldrig vad som händer i helgen....


Dagens ordspråk:

Vad är värdighet utan ärlighet 


  

Av from-som-ett-lamm - 25 februari 2010 12:30


Något dålig inspelning....men Elin äger :)

Av from-som-ett-lamm - 24 februari 2010 21:23

En av mina favoriter just nu...lyssna och njut...musik är kärlek    



Av from-som-ett-lamm - 23 februari 2010 21:57

Ännu en gång har min underbara bästaste killpolare skickat en "låt" till mig...det va precis vad jag behövde i dag...tusen tusen tack darling, i love u mutchly ;)

I dag känner jag mig lite så här...    halvt galen mao.....har varit så låg ett par dgr och tänk mycket, funderat, ältat osv...men i dag INGENTING...eller, ja lite då...men bara lite....

Jag tänker inte analysera om varför jag mår så bra i dag, men jag tror ett visst x kan ha med saken att göra....han boostar mig varje kväll på msn.....talar om hur fin jag är, hur rolig jag är, hur bra jag är, hur unik jag är, hur mkt han saknar mig osv osv osv......det är så skönt att höra...och ibland får jag lite dåligt samvete för jag vill ju inte riktigt något med honom.....fast jag behöver honom just nu......



Dagens ordspråk:

Man ska aldrig säga aldrig ;)
















Av from-som-ett-lamm - 23 februari 2010 21:25

Fan va bra jag kommit i gång med träningen nu   

Har köpt mer vikter och en stång, gummiband i olika former....alllt för att kunna träna ordentligt hemma de veckorna jag har barnen och de veckor jag inte har barnen tränar jag på gymmet nästan varje dag :)

Börjar känna mig starkare i kroppen, det är bra, det gör mig starkare i sinnet också;)

Som motivation tänkte jag outa min vikt, som nu är 64 kg och  lägga upp förre och efter bilder....jag e ju trots anonym ;)

Så här kommer före bilderna, The "naked" truth


        

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards