Alla inlägg under februari 2010

Av from-som-ett-lamm - 14 februari 2010 20:55


Hungover you.......precis så här känns det ibland.........

Av from-som-ett-lamm - 14 februari 2010 20:38





Älskar den här låten.......

Av from-som-ett-lamm - 14 februari 2010 13:13



Glad alla hjärtans dag!!

Av from-som-ett-lamm - 13 februari 2010 23:27

Har haft en skit mysig em och kväll.

Min bästaste killkompis J kom över, med mat och film :)  vilken hjälte!!!

Vi har kollat på melodifestivalen, skrattat, flamsat och gnällt över kläderna, sången, dansen...precis som det ska göras när man kollar på det ;)

Tack vännen :) love u bigtime!


Fan, jag känner och tänker så mkt, hela tiden, om allt, inte bara nu om nivetvem, utan för mina vänner, med mina vänner, om orättvisa, om feghet, om elakhet, om onska, om otrohet, om oärlighet....det är som att det brinner i hjärnan ibland...hahaha...ibland känns det jobbigt att vara en sån känslomänniska.....att ha såna höga toppar och ibland djupa dalar...det e fanimig lite tröttsamt emmelanåt.....önskar ibland att jag var en sån som inte kännde eller tänkte alls.....men bara ibland ;)


Nu ska jag krypa upp i soffan o kolla på Avatar :)


kvällens ordspråk:

Ingen hjärna är starkare än sin svagaste tanke.......







Av from-som-ett-lamm - 13 februari 2010 16:57

hjerru vilket känslomässigt vrak jag var i går......och jag måste verkligen poängtera I GÅR!!!

I dag e ju som sagt, en anna dag, då allt känns lätt....mhmm..lite sliten fysisk är jag iofs, tränade i går på dan, sen fastnade jag o T på dansgolvet och stod där i princip hela kvällen...dvs fem timmar ungefär...dessutom hade jag mina "fuckmeboots" på mig i går så mina fötter mår inge vidare i dag ;)

Hade en skit kul kväll i går, fick självförtroendet ordentligt boostat :) och T är magisk att gå ut med, vi har fan aldrig tråkigt när vi e ute....det är som att vi inte kan ha det.....love u honey :)


Saknar mina ljuvliga barn i dag......en hel vecka utan dom nu :(


Har suttit i telefon med S i TVÅ timmar i dag, finns ingen annan jag kan prata så länge med, hon boostade mig som fan....tack för det darling..love u!

En av våra diskussioner var om ödet och om hur det nästan känns som att vissa personer och händelser i ens liv på nåt sätt meningen att de skulle hända, och även om man hade kommit en timme senare eller svängt vid ett annat hörn så hade ödet ändå sett till att man träffade just den människan...för en del personer var/är nog nödvändiga att ha eller ha haft i sitt liv för att gå vidare, för att utvecklas, en del människor hjälper en fram på nåt skumt sätt, eller ger en nåt extra.....nåt man kan ha med sig hela livet....mhmmm......


ja, det är vad som rör sig innanför min blonda kalufs i dag.......


Här kommer Dagens ordspråk såklart

När vi flyr ifrån ödet, flyr vi rakt in i det....










Av from-som-ett-lamm - 11 februari 2010 22:10

delar med mig av Anna Ternheim...hennes texter är grymma :)

My heart still beats for you

You came down hard that summer

I started to dance, remember everything

Not a thought of you and i lied a lot too, maby to forget you

My heart still beats for you

 

Damaged ones

Maybe we are the damaged ones
endless need, like a burning sun
On my knees in a faceless crowd
We go blind when the stakes are high
I'm on my knees can you see me now
Whatever you do, don't leave me tonight
You and I in a shamless state
I want you so badly you know, that it's a pain to wait
what keeps you from moving, are you afraid to be loved?
See how my hands shake, I was raised on it like a drug

 

What have i done

I'm damned to feel the way I do
What have I done
To fall so hard
For you

Bara några.....men ohh så bra hon är :)

 

 
Av from-som-ett-lamm - 11 februari 2010 12:21

I dag är en bra dag :)  trots att den började rätt dåligt, vi försov oss...MASSOR, så jag fick jaga på barnen och mig själv o nästan springa den LÅNGA vägen upp till T´s skola....hua...det tar 45 min fram o tillbaka, o då snackar vi rask takt...språng rent ut av ;)


Mhmmm...det e så bra så jag har inget att skriva om Hahahahahaa!

Det får bli några kloka ord.....språk ;)


Om kärlek:

Förutom kärlek vid första ögonkastet finns det kärlek vid första beröring....


Om, att göra sitt bästa:

När allt är sagt och gjort leder alla vägar till samma slut,

då spelar det mindre roll vilken väg du tar,det viktiga är hur du tar den...


Om, att vara kvinna:

Att vara kvinna är en ruskigt svår uppgift, eftersom den i huvudsak handlar om att handskas med män....


Begär:

De ting vi begär, är det större fröjd att jaga än att äga....


Förälskelse:

Man kan inte välja när man vill förälska sig....


sex:

Att ha sex på hjärnan är en otillfredsställande plats att ha det på ;)

Den perfekta älskaren är den som förvandlar sig till pizza vid 4:00


Svårigheter:

Verkliga svårigheter kan man övervinna,endast de inbillade är oövervinnliga


Tid:

Om en sak är värd att göras,är den värd att göras försent....


Tänka:

Tänka fritt är stort, men tänka rätt är större.....


Med dessa kloka ord....önskar jag en fortsatt härlig dag

Ciao





Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards