Alla inlägg under februari 2010

Av from-som-ett-lamm - 10 februari 2010 21:43

....kommer här :)

 

Den kärlek som har uppstått plötsligt tar den längsta tiden att bota

Av from-som-ett-lamm - 10 februari 2010 21:43

ahhh, glömde att berätta en helt sjuk grej som hände i dag, fick ett sms från okänd avsändar,e där det stod...och jag citerar; Jag vill ha dig, jag vill ge det här en chans...
OH MY GOOD!  Den kommentaren har jag väntat på....hahahaha.....fast från en annan avsändare.......
Jag kollade nummret på eniro och hitta....fanns ingen med det nummret....mhmm...funderade lite och skickade sen i väg ett sms...och jag citerar; Vem är du?
Efter en stund får jag tillbaka.......Det är jag, och så namnet.......namnet på 24 åringen....V A D!!??  Killen...eller ska jag säga lillkillen har aldrig ens träffat mig men han vill ge det en chans....HA HA HA HA....jag skrattar ihjäl mig......jag skickade iväg ett sms...och jag citerar åter igen: lägg av nu, det kommer aldrig hända....kanske lite hårt men, va fan, börjar ju bli stalker varning på killen.....får verkligen hoppas han ger sig snart.....annars får jag väll ringa och tala förstånd med.....hans mamma ;) 

Av from-som-ett-lamm - 9 februari 2010 18:03

Jaha, dagen alla lyckliga jävlar som är så så KÄRA längtar efter är snart här, då kan dom skicka blommor, lämna över choklad askar, göra mysiga saker ihop....kanske en romantisk middag eller lite hångel i biomörkret...eller varför inte båda delarna...dessutom kan dom ju passa på att förlova si eller nåt annat superduper romantiskt.....BLÄ!!!!!
I år HATAR jag alla hjärtans dag, för den påminner mig om att jag är ensam, om min förlust, om nivetvem :(

Sen är jag inne i nån slags "fulperiod", känner mig ful, blemmig, blek och fet...eller kanske inte fet.....snarare svullen...men annars mår jag toppen...VERKLIGEN...ehh..NOT!
Har, som ni fattat vid det här laget ingen bra dag......

Nu ska jag lyssna på arg musik och senare ska jag träna frustrationen ur kroppen, men först dagens ordspråk:
När tillvaron går i alltför snäva cirklar, krävs det något oväntat för att rubba dem.


Av from-som-ett-lamm - 8 februari 2010 13:08

Rast.....alla battingar sover och jag har precis gjort kaffe, belönat mig själv med en lite kaka och tänkte jag skulle passa på att skriva en rad eller fler....


mhmmmm..............................
suck...........................
åhhh...va ska jag skirva om då......................
trumm trumm trumm....................tänk tänk tänk........................


Vet ni, ända sedan jag blivit ointresserad av män, eller ska man säge mindre intresserad...mhmmm...iaf, så är det som att dom står på rad och bara ber om en dejt.....fattar inte, eller jo, det gör jag, det är ju mannens primitiva hjärna som säger åt dom att: "hallå...heyyyy......ett svårjagat byte...henne måste vi ha"  hehe....lustigt fenomen det där ;)
Kan ge ett exempel.......kommer ni ihåg den där 24åringen som ville ha en dejt.....
häomdan när jag var på väg till solariet...ja, jag fuskar lite, ringde telefonen, kännde inte igen nummret, men jag e inte knuslig så jag svarade, och där i andra änden av luren....va....just det, 24åringen......jag blev lite irriterad...hur hade han fått mitt nummer.....men samtidigt lite smickrad......mkt dubbel o märklig känsla, han tiggde och bad på ett rätt så sött sättom en dejt......men jag avböjde och gjorde klart för honom att man lätt kan tas för en stalker om man tar reda på någons nummer så där, gav honom också tipset att det kanske vore en ide att hitta ngn i sin egen ålder och att hade han varit i min ålder hade jag absolut träffat honom....han lätt lite trumpen och ledsen när vi la på, men med tanke på killens utseende och övertalningsförmåga kommer han håva in rätt mkt brudar.....men bara i sin egen ålder ;)
Sen har två killar som jag dejtade i sommras hört av sig och vill ses igen.....mhmmm...man kan ju undra varför, är det för att dom plötslit kommit på vilken liten godbit jag är....ehhhh....skulle inte tro det va.....snarare handlar det väl om att ingen annan vill ha dom hahahahaha......och nu vill jag det inte heller ;)
Ni hade er chans.......nu är den förlorad...2 fnk late....så det så!!!


Dagens ordspråk:
Ungdomen skulle vara ett idealiskt tillstånd om den kom lite senare i livet.

Av from-som-ett-lamm - 8 februari 2010 00:38

Faaan, skrev ett skit bra inlägg, som försvann :(

Gör ett tafatt försök att återge det...håll till godo.... *mumlar irriterat*


Min 40års/sklijsmässo kris är med all sannloikhet på väg att blåsa över,jag reser mig sakta efter "stormen". 

jag har inte alls samma behov av att bli bekräftad, förut innan pr, kunnde jag sitta uppkopplad på två närdejtings sidor och msn varje kväll...bara för att...nu ....inte intresserad alls faktiskt, sitter hellre ensam framför en film eller snackar skit m nån vännina/vän...det e också en grej, jag har börjat gilla mig själv igen...på riktigt...förut var jag bara lite småkär i mig själv...nu känns det som att det börjar likna kärlek..bannemig hehehe! Och det känns bra :)
På ett sätt kan man säga att nivetvem har knuffat in mig i den här sista krisfasen....eller rättare sagt, han och situationen tillsamans gjorde så jag öppnade mina ögon och insåg att jag inte kan hålla på att straffa ut mig själv JÄMT, att det faktiskt finns människor som gillar mig...på riktigt...för att jag är värd det....synd bara att en del av de här människorna inte går att få tillbaka,och speciellt då nivetvem,det hade varit skönt att få låta honom och alla andra veta att jag är ok...eller iaf å väg in i ok...............hade varit nice att få tacka honom för skjutsen, liksom...and u never now....ödet kanske gör det möjligt för mig.....eller inte...det e ju liksom det som är charmen med ödet, inte sant ;) 

Dagens ordspråk.....blev två:

Tacksamhet är hjärtats minne.


Det högsta är ej att falla utan att resa sig efter varje fall

(sparar och kopierar ;)

Av from-som-ett-lamm - 7 februari 2010 00:45

Vet inte riktigt vem det är....men nån här inne har fått för sig att jag menar allvar med mina inlägg, och känner sig således tvungen att förklara saker för mig på ett sätt som kanske inte e så trevligt....kanske den här personen saknar känsla och förståelse för ironi och sarkasm....för det är med dessa redskap jag skriver.....mao ALLT JAG SKRIVER SKALL LÄSAS M IRONI I ÅTANKE, FÖRSTÅR MAN INTE IRONI...SKA MAN NOG GE F...JAG MENAR SÅKLART, LÅTA BLI ATT LÄSA......O K E Y!

WORD!

Av from-som-ett-lamm - 6 februari 2010 21:51

Har precis haft lördagsmys m barnen...kollat melodifestivalen...och va jag skrattade....högt och rått...åt Dolphan...hahahaha...lika smidig som ett kylskåp, såg ut som han hade minst en gurka uppstoppad i röven när han stapplade runt på scenen...har väll aldrig sett en stelare typ...dessutom är han så där rolig utan att verka fatta det själv, mimade urkast, hans försök till skämt va mer som en gammal seg bellman historia publiken hade hört tuuuusen gånger, han känns lite som han tycker han e all that, fast ändå inte...lite som Janne Långben på nåt sätt...hehehe...men jag måste ge honom credd för att han vågar, och för att han bjuder så mkt på sig själv....för det hoppas jag verkligen han hajar att han gör...jag tycker vi skickar honom i år...han skulle ta hem allt....och med tanke på vilken som vann förra året....jag menar en Norsk liten fjantig pojke...för en man, va han då fan inte....som såg ut som han hade dragit i sig alldeles för många lyckopiller och dessutom hade ett förhållande till fiolen....och då menar jag inte på ett B R A sätt...utan mer på ett M Ä R K L I G T sätt...hehehehe!


Nä nu ska jag kolla film...har lyckats flörta till mig voddler.....glad e jag :)

Natti natti


Ordspråket för i dag kommer här:

 Det värsta med dåliga svenska TV-program är att de går ut över halva svenska folket ;)










Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards