Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Melodifestivalen!

Av from-som-ett-lamm - 15 mars 2010 07:59

Har haft en superdupper helg......med vänner, film, snacks, vin (fast alldels för mkt) och dans.....

I lördags sov jag ut...skönt...har jag inte gjort på länge :)

Sen mötte jag upp två vänninor, J och S i farsta c och vi shoppade, fikade och kollade in alla heta pappor som hade invaderat farsta ;)

Åkte hem till mig sen.....och nu killar, håll i er....här kommer eran våta dröm om vad tjejer gör när dom hänger......Vi skulle färga håret...så först färgade J håret på S, sen la sig J i badet medans S färgade mitt hår i bara trosorna, medans vi fnittrade och flamsade....det ni killar!! hahahaha!

Var ute och svängde mina nyrakade efter melodifestivalen.....pussades lite med en liten söting....men eftersom jag hade drukit alldeles för mkt skumpa, missade jag att ta hans nummer.....men men theres plenty moore fish in the sea ;)


Kollade såklart melodifestivalen....missade dock röstningen......men iaf här kommer mitt intryck av den...


1. Darin, storfavorit och söt som socker och med vilken inlevevelse han sjöng, bra, mkt bra :)

2.Pernilla, Sjöng jag vill om jag vågar.....Svenska folket varken ville eller vågade skicka henne till Norge ;) Hade hon gått vidare hade jag ätit upp mina nya puppor ;)

3. Andreas, Vilken sängkammar blick den killen har.....mumma...fast kanske lite väl grön ;)  låten...ehh..den hörde jag knappt ;)

4. Timotej, inte helt underligt att alla män tyckte dom skulle vinna....fyra unga, söta blondiner, lite next door girl gulliga....Blääää.....Timotej är fortfarande ett shampo.....ett dåligt dessutom ;)

Nånstans här såg jag och min vännina alla norska flaggor.....ja, jag vet....men vi hade drukit vin.....vi kom iaf överens om att Globen var invaderat och vem fan släppte in dom hehehee!  Sen tänkte vi att det ju va lite sött att dom liksom stöttade sitt grannland......men det var ju bara att ta tillbaka sen när vi förstod den riktiga anledningen till att dom var där......Töm Globen på norrmän ;)

Jag har inget emot Norrmän,,,tvärtom...men det vet ni ju redan....

5. Peter Bögback...nej, förlåt, Jöback ;)  Dålig låt och hemska kläder men fin röst....En fråga bara, varför blir killar som kommer ut helt plötsligt fjolliga, när dom inte va det innan? Och, nej jag är inte homofob.....

6. Ola.....bandola hehe! Han va så "grå" så jag kommer inte ihåg varken framträdandet eller låten...

7. Jessica.....låten va helt ok.....klänningen och hon va supersnygga :)

8. Salim....känndes lite som den Norska vinnatlåten förra året...vi skulle ha skickat honom så hade vi kanske haft en chans...

9. Mhmmmm......varför vinner alltid fel låt!??

10. Manboy....e väl helt klart den dummaste titeln på en låt...någonsin....är det ens ett ord!!??


Nu ska jag ut i solen med alla barn.....

Ciao




 
 
Ingen bild

Johan

15 mars 2010 13:16

Du verkar inte ha några problem med att hitta killar iaf, sen ska det ju betyda nåt, och det är svårare, jag hoppas du hittar prinsen, annars kan du gärna få kyssa mig ;)

 
Ingen bild

Studs

16 mars 2010 16:39

Vad blev det för färg på håret...? undrar Joachim

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av from-som-ett-lamm - 4 oktober 2023 22:13

Brevet till dig Du har blockat mig vilket jag tycker är både fånigt och tråkigt. Och ärligt talat, varför? Jag är inget hot mot Varken dig eller henne? Hur som, jag ville skriva till dig om oss.  När jag fick cancer för snart 2 år sedan rensa...

Av from-som-ett-lamm - 26 januari 2023 21:53

En operation, flera komplikationer,viktuppgång, ett knöligt bröst och ett lymfödem senare, är jag tillbaks. Eller tillbaks och tillbaks. Det går långsamt framåt, alldeles för långsamt för att passa mig. Jag tränar så gott det går och har nu börjat ...

Av from-som-ett-lamm - 21 juli 2022 12:33

14 juli och jag åker till sös för att få ett besked. Spänd som en fiolsträng blir jag och min fina vännina satta i varsin stol i läkarens rum. Läkaren öppnar med; jag har tråkiga nyheter... Jag kan knappt andas och det känns som rummet snurrar,...

Av from-som-ett-lamm - 9 juli 2022 14:58

Efter en helt fantastisk vecka i Italien damp det ner ett brev från bröstcentrum i Stockholm.Två veckor innan Italienresan är jag på den årliga mammografin och nu vill man att jag kommer på ett återbesök. Måndag den 4 juli är jag på återbesök för en ...

Av from-som-ett-lamm - 5 oktober 2020 22:28

Inte skrivit på en evighet men allt rullar på i en väldans fart. Jobb, tonårs barn, träning och ev ett lägenhetsbyte på gång. Eller rättare sagt två ev byten, en 2a i samma område jag bor i nu eller en 3a i ett område en bit härifrån, står i valet ...

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards