Alla inlägg under mars 2010

Av from-som-ett-lamm - 2 mars 2010 07:54

Tror att nivetvem har blockat mig på msn......ett statement från hans sida....fast jag har ju fattat för länge sen att han inte vill ha med mig att göra...och lite fjantigt e det, för jag e ju liksom inte inne på msn för hans skull........well, well anyway...

Var hemma från träningen i går superdupper sent, och var tvungen att dammsuga...såg ut som vi hade haft matkrig i köket.....duchade och åt och för en gångs skull gick jag och la mig tidigt.....är helt slut efter helgen så det va precis va jag behövde....

Mitt behov av bekräftelse och att dejta är helt borta....har ju några jag har pratat lite med och så småningom tänk träffa, men nu...bläää..har verkligen ingen lust....jag ska nog bara softa...flörta lite när jag är ute...men träffa någon nu...nej nej nej...nu ska jag vara ENSAM...och jag gillar verkligen tanken på att vara det också......

Mitt humör har gått upp och ner efter skiljsmässan och min lilla kris, men nu känns det som att jag är på väg tillbaka, stunderna jag mår dåligt är inte lika många och svackorna kommer inte lika ofta.....känns så skönt att hitta sig själv igen och bli mer "normal", för emellanåt har jag betett mig lite    tokigt faktiskt...


dagens ordspråk:

Även solen har fläckar   




Av from-som-ett-lamm - 1 mars 2010 13:26

Nu.....nåt helt annat....


När jag var ute i Lördags sprang vi på ett gäng killar som hade någon slags raggskola...eller ska man kalla det förnedringsskola eller kanske geekskola....well,same same differnet name....

Alla ni som sett dokumentären eller läst boken Spelet vet vad jag pratar om.....

Ett gäng rätt så fåniga och töntiga snubbar, lite småsöta men absolut inte snygga....mhmmm...då kanske dom inte skulle behöva lära sig att raga iofs ;)

träffas, som en slags klubb, nån slags ledare lär dom andra hur man ska ragga, i det här fallet var det en kille på 25??? Ehhh...va vet han om livet....iofs han hade kanske en massa trasiga leksaker som barn, eller så har han helt enkelt blivit jävligt sårad av någon eller ngr tjejer och är bitter, rätt och slätt ;)

Diskuterade mkt med dom här snubbarna och jag måste säga att dom e ju rätt så lättuträknade......fast det e klart, dom kanske har framgång med tjejer i deras ålder, men jag hoppas verkligen att de tjejerna inte går med på att förolämpas...

En av dessa killar kom fram och försökte köra en av deras simpla raggrepliker, och snart förstår ni varför det var simpelt.....


Snubben kommer fram, säger, hej, jag är med i en klubb, den heter sifferklubben, vill du vara med, jag svarar, visst, då säger han, ok, du är nummer 16, och då måste jag skriva det på din handled.....WHAT!!???

Han fick naturligtvis inte göra det och när jag frågade honom hur många brudar han hade fått göra det på svarade han...inte så många....nej det tror fan det, dessutom måste brudarna han har fått göra det på varit aspackade för det var by far, den dummaste raggnings replik jag hört....fan, en klassiker som, går du här ofta är bättre....tycker han borde ta den där pennan han tänkte skriva på mig med och skriva ett stort fett L i pannan på sig själv istället     


Over and out!




Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards