Alla inlägg under mars 2010

Av from-som-ett-lamm - 27 mars 2010 22:09

Har bestämmt nu vilka tattueringar jag ska göra....och jag hoppas jag hinner göra dom innan sommaren :)

På vänster axel ska jag ha en ranka med två vita liljor och texten Ab imo pectore...som betyder Av hela mitt hjärta....texten symboliserar lite hur jag är, jag gör aldrig ngn halvhjärtat tvärtom jag gör det med hela hjärtat...kastar mig utför så ofta jag kan...... ;)

sen ska jag ha två fjärilar på höger sida på magen nästan vid höften....dom symboliserar mina barn :)


Jag e för trött...måste gå o sova...

natti natti

Av from-som-ett-lamm - 27 mars 2010 14:57

  




I går firade jag och "my crew" min födelsedag...inget att fira direkt....e ju numera närmre 50 än 30...bläää!

Men en vännina sa till mig idag; man kan aldrig tro att du ens är i närheten av 40...du är en barnsligaste människa jag känner  ;)

Vi var hemma hos mig, käkade middag, drack vin, dansade och snackade en massa skit :)

åkte sen in till stan och forsatte dansadet, pratandet och vinpimplandet ;)

Hade en superkul kväll....tack...mina kära vänner...och tack för den fina fina klockan jag fick :)

Min bästaste T hade skrivit så så fint på kortet som låg med i presenten...det stod:
Grattis till livet

Håll huvudet högt

låt ditt hjärta förbli öppet

va den du är

för det är alldeles perfekt!

Bölar varje gång jag läser det ....tack underbara du!!    


Nu är min underbara S på väg hit, vi ska krypa upp i soffan, kolla film, äta en massa onyttigt och snacka skit    


I morgon kommer mina barn och äter tårta med mig....mysigt...saknar dom...dom gör mig hel    

Av from-som-ett-lamm - 26 mars 2010 14:48

 I dag har jag lämnat mina älskade flickor till sin pappa, nu ses vi inte på en hel vecka....saknar dom redan, den här är till dom     



Av from-som-ett-lamm - 25 mars 2010 21:38

I dag har jag köpt min lägenhet och iomd blivit skuldfri :)  ja, förutom lgheten då men det e ju mer en investering!!

Sen blev det pengar över till mina nya kompisar jag "får" den 8e april  


Nöjd    



Av from-som-ett-lamm - 25 mars 2010 16:13

Har ju tänkt att jag ska börja dejta igen men inte riktigt förmå mig, men i dag gjoe jag slag i saken......har ju spanat in en helmysig kille som e pappa till ett barn på min yngsta dotters avdelning på dagis, vi har pratat en del och så.....så i dag gjordejag nåt jätte modigt :)

Jag smsade honom, jag skrev; hej! det här är kanske lite direkt, men jag tycker du verkar vara en trevlig kille och ses gärna öve ren fika....

fick svar nästan direkt att han gärna ville ses och också tyckte jag verkade trevlig, vi smsade lite fram och tillbaka om när, vi kom fram till att nån gång i nästa vecka kan vi båda två för då är vi båda barnlediga, han avslutade smset med.......Ser fram emot att ses!

    sweet!

Av from-som-ett-lamm - 25 mars 2010 11:51

Velpottan kom på en sak till ;)


Alla är olika, jag är så här intensiv, känslomässig och känslosam, lite som en storm thihi!......jag har mkt svårt att förstå människor som bara kan rycka på axlarna och gå vidare......men jag tycker inte för den saken skull att deras beteende är sjukt på nåt sätt....

jag är den jag är, och jag är glad att jag känner mycket och starkt, för jag njuter lika ofta  som jag lider av det....

Och dom stunderna jag njuter, har jag inte behovet av att skriva, kanske skulle börja göra det dock, så folk inte tror man e helknasig! ;)

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards