Alla inlägg under mars 2010

Av from-som-ett-lamm - 20 mars 2010 17:22

Kära kära vännina, jag tror han är en bra kille, något kaxig kanske;) men det är nog bara osäkerheten, han verkar ha ett stort hjärta men också en del isues...men det har vi alla...speciellt du och jag ;)

han känns bra iaf, mitt första intryck av honom är iaf bra.....jag ni kan komplitera varnadra bra och ni ser bra ut tillsamans och han känns ärlig och uppriktig med och om dig......men....och detta men är för att jag är rädd om dig.....grotta lite i sakerna du retar dig på, fråga...skit i vad han tycker om det....frågar man inte får man aldrig veta  ;)

Håll tillbaka....men bara lite....så du inte blir ledsen och besviken....då blir jag ju tvungen att åka till Hedemora och bryta ngr ben   


Tack för i dag baby.....mysigt som vanligt....älskar dig massor

puss



Av from-som-ett-lamm - 19 mars 2010 23:31

tyvärr går det inte att lägga ut den så jag lägger ut en länk istället... den e helt klart en av mina favoriter just nu :)

http://www.youtube.com/watch?v=HUCxn8DFvOI


Här kommer en annan favvo....Ben Harper :)









Av from-som-ett-lamm - 19 mars 2010 20:39

I går va det rekord många som läste min blogg....undrar varför, skrev ju inte om ngt speciellt i går...eller!?

I dag har jag haft en rätt så stressig dag på jobbet    

Men en jätte mysig kväll med min minsting...vi har legat i soffan och gosat, ätit popcorn och kollat ice age 3...så så mysigt!


Min väninna, ni vet hon som skulle träffa killen hon har nätdejtat hur länge som helst.....hon iaf, uppdaterade sin status i dag...hon skrev "sittnamn"   "hans namn" = sant......så så sött och kära ni, ni får mig att tro och hoppas på kärleken, att den kan slå ner som en blixt, att den kan ge och skapa lycka, frid och lugn, kärlek vid första ögonkast finns, existerar.....och nära mig...och i morgon ska jag få se den, bevittna den...ska bli så mysigt att se min vännina lycklig och kär    Jag är så glad för hennes skull!!


Va det gäller nivetvem så fattar jag ingenting....men han är ju man...och norsk   


Fyller iaf år nästa lördag...blääää....och dessutom är jag from fredagen ägare till min lägenhet, vilket innebär klirr i kassan och att jag kan betala mina nya "kompisar" som skall göras i april, tjohoooo.....iaf så ska det firas på fredan med middag, drinkar och förfest hos mig och avslutas med dans hela natten :)

men den här gången blir det ingen skumpa eller tequila och inget kyssande med ung snygg kille hehehehe...det sista kan jag iofs INTE lova     

Iaf så fick jag ett sms av en vännina som undrade vad jag önskade mig....finns ju bara en sak jag vill ha just nu,så jag skrev; En norrman ;)  Då svarade hon; Är det ngn speciell norrman du vill ha eller kan det vara vilken som helst    

Mhmmmm....vilken som helst duger nog fan inte...nej det ska va en speciell...och gärna inslagen...naken...i ett rött sidenband...MUMS!


Nu ska jag unna mig lite Ben & Jerrys och kolla ett avsnitt av Heroes :)

Ciao












Av from-som-ett-lamm - 19 mars 2010 08:00

för i går.....
Why are you doing whatever you're doing today? That might seem like a simple question, but you've actually got more to think about than usual when you're doing so -- things are different now.
Stämmde sjukt bra :)
I dag är en bra dag! Jag känner mig stark och glad...som mitt vanliga jag   

Av from-som-ett-lamm - 18 mars 2010 21:24

Fick dessa visdomsord av en vän på facebook.....


"Livet är för kort för att slarvas bort. Älska de människor som behandlar dig väl. Glöm, välj bort de som inte gör det. Tro på att det finns en orsak till allt som sker. Om du får en chans till, så grip tag i den med båda händerna. Om det ändrar ditt liv, så låt det ske! Ingen har sagt att livet ska vara lätt!"


Ska dessa ord till mig och börja leva därefter.......from i dag...from NU! :)



I dag vaknade jag och va pigg för första gången på länge....väldigt länge, mitt humör har varit upp och ner men mest upp...faktiskt....

Har haft min äldsta dotter med mig hela dan, jag och xet har delat upp det så tjejerna får en dag med oss var, så i morgon har jag minstingen helt för mig själv, men i dag har jag haft min äldsta, hon har hjälpt mig med alla dagbarn...för att hon vill inte för att jag bad henne....vi tog oss upp till globen och åt på mcdonalds sen ville hon kolla på jeans...jag har närt en shopoholic vid min barm...hehehehe...hon brås helt klart på sin mor :)

sen åkte vi hem och slappade och mös i soffan med film och kex  :)

Fick en kommentar om min dotter, av en tjej som jobbade på H&M, hon sa, va duktig hon är, hon lyssnar verkligen på dig.....JA...jag har världens bästa dotter!

( såklart är båda två det.......sen har dom ju att brås på...är ju världens bästa........allt ;)

I morgon är det dax för lillsnorpans dag....hon har beställt chips och lets dance till kvällen.....ska bli mysigt :)


Livet skulle vara bra jvla innehållslöst utan mina älskade barn....ni är min största gåva och jag älskar er.....hela vägen till stjärnorna och tillbaka ;)


  









Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards