Alla inlägg under mars 2010

Av from-som-ett-lamm - 9 mars 2010 13:48

...har glömt hur bra hon e Robyn!



Av from-som-ett-lamm - 8 mars 2010 17:15

jag och säkert MÅNGA kvinnor med mig,  

går inte igång på killar, män, pojkar som efter fem minuters bekantskap vill typ sexchatta eller prata om sex......jag tycker det e så uppenbart ibland...och förutsägbart...vilket för mig är likamed tråkigt....dessuom lämnar det ju absolut inget åt fantasin...urtrist...verkligen!

Ni skickar ju rätt så uppenbara signaler om vad ni igentligen vill...zzzznark....bara så ni vet.....vi har redan hajjat att för en kille handlar generellt sätt ca 80 % om sex, 80% om utseende och att ni tror att allt kretsar runt erat kön....guess what.....Vi, kvinnor couldnt care less....visst sex är viktigt.......men tar en kille upp det direkt framstår han som en riktig IDIOT...faktiskt...så, killar, man ska inte prata sex efter fem minuter, man ska inte prata sex förens man har haft det....då e det en helt annan femma.....då kan nog vi tjejer prata om det all the time....speciellt om det va/är bra sex ........... and bye the way.....snacka kan alla...men knulla bra är det bara ett fåtal som kan göra, och normalt sätt går det sällan hand i hand   


Av from-som-ett-lamm - 8 mars 2010 17:12


Han e grym...men nu ska jag sluta.....hehe!

Av from-som-ett-lamm - 8 mars 2010 17:08

texterna knäcker......



Av from-som-ett-lamm - 8 mars 2010 13:11

Rast...så..dax för ett inlägg   


I går fick jag detta sms, "Jag vill fortfarande ha dig".....kännde inte igen numret så jag skickade tillbaks, "kul, men vem är du?....fick tillbaka ett ledsamt sms från den där 24 åringen, ni vet han som letade reda på mitt nummer......mhmmm...vet inte om jag ska bli smickrad eller rädd   

Han verkar inte ge upp, va tvungen att säga till honom på skarpen, hoppas han slutar nu....herregud, fattar inte, snubben har ju inte ens träffat mig.....sicken knäppis    verkligen!


I dag är det vår i luften,solen skiner, fåglarna kvittrar och snön smälter..... men jag känner mig märkligt nog låg, nästan lite ledsen....kanske är den där tiden i månaden då vi kvinnor blir lite "skumma"...mhmm...hur som, jag e inte så glad just nu...hoppas verkligen det går över...var ju ett tag sedan jag var så här låg....har haft fler toppar än dalar på sista tiden......jobbigt, tankarna yr omkring där inne....och jag får ingen fason på dom....SUCK!

Men efter regn kommer solksken  





Av from-som-ett-lamm - 8 mars 2010 08:44

Han har en röst som sammet :)




Av from-som-ett-lamm - 6 mars 2010 21:39

Hade ju tjejernas kompisar här på sleepover i natt....och min vännina....som aldrig verkar vilja gå hem     du vet att jag skojar nu vännen, älskar att ha dig här och för mig fick du gärna flytta in för gott   

så idag har jag varit mäkta trött......masade mig iväg och köpte lite smarig thaimat, glass och godis för en lugn o skön myskväll med tjejerna.....


Och till slut så var det dax för Andra chansen ( tänk den som hade det ändå ;)

Och som vanligt så är det nästintill kompliserat, varför inte bara köra alla bidrag och låta folket rösta fram ett.....måste man dra ut på eländet, för jag menar i andra chansen är det endå bara skit kvar ;)


Bidrag nr 1 Kille...kommer inte ihåg hans namn...och nej, jag orkar inte googla ;)

lite halvtrist låt men vilka vackra ögon....dom hade jag gärna drunknat i   

Bidrag nr 2 Pernilla, inte min favvo...hon e alldeles för käck och låten för musikal, men hon e helt klart en snygg 40åring!

Bidrag nr 3 Sucker for love...  va säger man...im a sucker for her ;)

Bidrag nr 4 Heaven or hell......mest Hell faktiskt....Min dotter undrade om dom verkligen var vuxna ;)

Bidrag nr 5 Orsa spelmän....känns som nåt från "Kristina från Duvemåla" och dom gick vidare.....min dotter hade även här en kommentar...Mamma, jag orkar inte höra hahaha!

Bidrag nr 6 Neo......finner inga ord...hjälp!

Bidrag nr 7 Alcazar Lite stelare denna gång och det känns fortfarande som jag hört den förr...

Bidrag nr 8Jessica andersson med en ballad....och jag måst erkänna....I Kind of like it......

Temat för kvällen känndes lite som, hopplös kärlek eller kvinnor som älskar för mycket....eller ska vi kalla det för: kvinnor som kokar kaniner   

Sen var ju kvällens höjdpunkt som vanligt Dolph....och helt klart den bästa kommentaren och liknelsen genom tiderna, den kommer gå till historien;

ShlagerKatla=Kick Danielsson    Mohahahahahahahaha!


Snart är helgen med mina flickor slut, vardan kommer i morgon o då är det 

bara ngr timmar om dagen man ses....veckorna med dom går alltid för fort :(

På onsdag ska min äldsta opereras.....hon ska sövas och det gör mig lite stressad...fast jag tror absolut det kommer gå bra, men lite orolig e jag allt...hua....det kommer gå bra!


På måndag har jag en månad på mig att gå ner till 60 kg innan min op....får köra mkt fys och hålla igen på vissa saker.....är ju rätt duktig på att genomföra saker jag ger mig fan på...envis som synden ;)

Föresten så fick jag en kommentar från någon Nandor?....känner ingen med det namnet, men han skrev FYT....kan ju bara betyda en sak FuckYouTo...fattar ingenting!??


Nu ska jag skeda mig själv o kolla film

Natti natti









Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards