Alla inlägg under mars 2010

Av from-som-ett-lamm - 5 mars 2010 12:06

RAST....och det va fan på tiden!!'

I går var det full rulle hela dagen, somnade inte förens kl två, hade en sleepover och vi tjattrade halva natten....mysigt men jag e helt slut i dag   

Kl halv sex i morse ringde min telefon, det va en av mina "föräldrarpar" som är gravida.....dom var tvungna att åka in akut och hade ingen som kunnde ta deras barn...och självklart ställde jag upp...jag är faktiskt en rätt så empatisk och hjälpsam person     när jag vill   

Och sen tror jag ju på nån slags karma....what goes around comes around...och då e det ju bra att vara snäll, god och hjälpsam så man får detsamma tillbaka...right!

Ikväll ska mina tjejer ha en varsin kompis som sover över, men som tur är får jag hjälp av min underbara vännina och hennes tonårsbarn.....så, ikväll blir det fullt hus igen....I like it!

Men i morgon ska jag och mina flickor bara vara....hela dan och hela kvällen...softa big time!


I går hörde killen från förra helgen av sig.....mhmmm....undrar om man ska "använda" honom eller ska jag kalla det "uttnytja" honom, tillfredsställa mina och såklart hans behov, för med honom kan det inte bli nåt annat och why not, man har ju behov av närhet och sex och det är ju bra att ha med någon man gillar att ha omkring sig, han e trevlig, rolig och vi har bra sex.....en KK....mnjaa....ska fundera lite på saken.......


Dagens ordspråk:

Om sex är snuskigt, ja men bara om det bedrivs på rätt sätt    






Av from-som-ett-lamm - 5 mars 2010 00:18

Har inte hunnit skriva nåt i dag....har varit full rulle här, trots att jag varit ledig....

Nagelfix, banken, lunch med mormor och morfar, sen dök goda vänner upp med thaimat och film   

Skulle ha klämt in träning därimellan också men jag har svinont i knät så det blir till att vila några dagar    gillas INTE!


Mhmmmmm..........För en gångs skull har jag absolut inget att skriva om....trist...men jag kommer igen i morgon.....då har jag säkert massor att skriva om.....


Dagens ordspråk:

Livet är ingenting utan vänskap......





Av from-som-ett-lamm - 3 mars 2010 22:37

Herreguuuu...vilket bodypump pass jag var på i dag....det är ju sportlov och det innebär vikarier, så vi som tränar kan ha något att gnälla på eller så är det för att de vanliga instruktörerna ska få ledigt   

Instruktören på passet i dag var...mhmm...kind of, fyrkantig, broiler, bodybilder aktig, hade rätt så mkt attityd och var skit dryg....började passet med att tala om att vi förmodligen tränade fel och lyfte alldeles för tungt sen drog han hela sitt cv...personlig tränare..hade jobbat här o där bla bla bla......

alla i klassen började skruva på sig....jag skrattade rått inombords och tänkte...va fan snackar han om......han babblade vidare om att i hans klasser behövdes det inte så mycket vikter....yee right!

Passet började......och 10 minuter in i passet började ALLA i klassen inse att han visste vad han snackade om....vi fick verkligen äta upp det vi tänkt om honom....mitt i passet sa han; ni som vill kan köra den här övningen utan vikter....klong klonk klonk...ALLA släppte vikterna och körde utan, det har ALDRIG hänt på ett pass förut......jag vill lova att han var ett hett samtalsämne i omklädningsrummet och jag tror att iaf hälften av klassen stannade kvar efteråt för att fråga om något, inklusive jag själv....

Synd att han bara var en vikarie, för med hans hjälp skulle man få en toksnygg kropp till sommaren....nu kommer den bara vara snygg   


dagens ordspråk:

Döm aldrig hunden efter håret.........


Av from-som-ett-lamm - 3 mars 2010 19:55

Är så så nyfiken......vilka är ni som läser min blogg, ni som vill ge er till känna gör gärna det och stilla min nyfikenhet, ni andra...det e helt ok, jag e oxå anonym ;)

Av from-som-ett-lamm - 3 mars 2010 15:49

Darin med you´re out of my life.... 



Av from-som-ett-lamm - 3 mars 2010 14:01

Här kommer några roliga djur gåtor.....avslöjar den först så ni hajjar hur det ska vara......


Sällan pratsam

svar: Tiger


1.Dyker upp vart fjärde år?


2.Slarvigt fjäderfär?


3.Maskulin jurist?


4.Vårdryck?


5.Tvärnit?


6.Hjälpreda med låsansvar?


7.Har tillåtelse till allt?


8.Rösta moderat?


9.Ekonomisk gemenskap?


10.Skeptisk mot flygakrobatik?


Kom igen nu, vässa hjärnorna och ge mig svar!!!!!

Vad man vinner....ehhh...ära och berömmelse :)







Av from-som-ett-lamm - 2 mars 2010 18:51

Ligger i soffan, klockan är bara sju och jag e helt slut, kommer med all säkerhet somna tidigt i kväll...skönt!

Brukar ju träna varje kväll när jag inte har barnen men i dag bestämmde jag mig för att vila, var och köpte thaimat och godis och har legat o kollat tv fram tills nu...när jag bloggat färdigt ska jag..........äta ännu mer godis och kolla ännu mer tv   

Är så skönt att vara ensam ibland....i dag är en sån ensamdag, vill vara ifred, inte prata med någon, inte hänga med någon utan bara vara med mig....ensam.

Märker att mitt behov av ensamhet växer ju mer tiden går.....jag är ju en rätt så social person som nästan aldrig gillat att vara ensam, har alltid haft folk omkring mig, och såklart gillar jag det med...men just nu värdesätter jag och uppskattar ensamheten....helt plötsligt gillar jag att vara bara jag   


kvällens ordspråk:

Det finns ett helvete -att vara ensam, Det finns ett himmelrike- att kunna vara det.......


Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards