Alla inlägg under maj 2010

Av from-som-ett-lamm - 11 maj 2010 16:52

Träffade honom i går och det känns bara bättre och bättre.......han e fantastisk, han får mig att skratta och må så bra....både mentalt och fysiskt ;)

Är kär i allt med honom, hans personlighet, hans sätt, hans humor, hans passion.....och sexet....det e GRYMT   

Känner mig som en nykär fjortis......

Berättade för mitt ex i dag, han tog det mkt bra, och berättade desutom att han hade träffat en tjej...good for him!!

M berättade för sitt x i dag....hon sa grattis...skönt! Men det kommer absolut kännas lite wierd att springa på henne på dagis......typ....Hej, det e jag som ligger med ditt ex ;)

Vi har sagt till barnen att vi är "vänner", men jag tror min äldsta förstår för när han e med oss är hon som ett plåster på mig........men vi tar det lugnt o låter barnen veta när dom känner oss lite bättre....men ohhh va svårt det e att hålla tassarna borta när barnen e me......


Nu ska jag träna....har ju slappat till mig under de fem träningsfria veckorna...

sen kommer min nya kärlek o hämtar mig :)

Ciao 

Av from-som-ett-lamm - 8 maj 2010 21:00

Tattuerade mig i går kväll, tog ca tre timmar och det gjorde bara ont sista halvtimmen...men då gjorde det verkligen ONT!.

Den blev stor och finare än jag trott.....jag är supernöjd...

see for yourself......





I morgon får jag börja träna igen...ÄNTLIGEN.....

ska köra ett halv lugnt pass på gymmet, sen blir det träning i princip hela veckan, ska bli så skönt!


T är i pr och jag saknar henne....jag hoppas hon har det tokbra, njuter och kommer hem styrkt och med ett leende i hjärtat.....love u girlfriend    


Skulle ju inte....borde ju inte...bli kär....men det går inte att stoppa längre...tänker rida på vågen.....lyckoruset jag känner med honom.....han gör mig glad, lycklig och i hans ögon ser jag kärlek.......han ser mig, bekräftar mig, vi skrattar konstant ihop, vi är synkade i tanken och fysiskt......letar efter en hake......och han förstår det.....han förstår mig....och tycker om mig trots det ;)

Av from-som-ett-lamm - 6 maj 2010 23:05

Ännu en eftermiddag i solen med M medans barnen lekte, ngr fler föräldrar hängde sig kvar, pratade och skrattade.....trevligt!

Och hela tiden tänkte jag att jag bara ville krypa in i hans famn o stanna där....LÄNGE!!

Han e underbar och han tycker detsamma om mig     

Jag är så nära kär man kan komma utan att kalla det kär....eller......kan man kanske göra det....redan!?

Om det första jag tänker på när jag vaknar och det sista innan jag somnar är han, om jag tänker på honom OFTA under dagen och kommer på mig själv med att le då, om det pirrar i hela mig när jag tänker på och ser honom, om han gör mig glad och lycklig....om allt det här.....är jag kär då?



Av from-som-ett-lamm - 6 maj 2010 12:08

Vi stjäl tillfällen, jag och M, som i går utanför dagis....en hel timme tillsamans :)

I morse lämnade vi samtidigt på dagis och när våra barn smet i väg...stal vi en puss......mhmmm...saknar hans närhet och pirret är där när jag ser honom och när jag tänker på honom blir jag GLAD!!

På lördag blir det två hela timmar tillsamans :)

Lite busigt och mysigt är det att inte kunna men vilja.....blir ju mer spännande då och sjukt passionerat när man väl får vara fysisk......N I C E!

I morse när min yngsta såg dom komma in genom dagisdörren, sa hon: mamma, skynda, namns pappa har kommit.....Hahahahahaha!

Barn ser ALLT ;)


I morgon är det dax för min tattuering....är faktiskt lite nervös, men det ska nog gå bra...snyggt kommer det helt klart bli iaf :)

Lägger ut den sen....tillsamans med mina fina tuttisar....när allt e läkt ;)


Nu är det dax för mer kaffe

Ciao


Av from-som-ett-lamm - 5 maj 2010 20:12

Sprang på M på dagis i dag vid hämtning, blev kvar nästan en timme, stod och pratade och utbytte blickar :)

Han e fin.....verkligen fin....ville bara krama honom och vara nära....vilket inte gick alls......suck!

Det verkar som mitt lilla X har träffat någon.....han e helt "för" trevlig o tillmötesgående...så han måste verkligen ha fått sig nåt hehehe....iaf så är det bäst att rida på den vågen o försöka få till ett helg o dag byte, så jag o M kan ses mer än vad vi gör......för att bara kunna ses varannan vecka i fyra dagar.....SUGER!


Nu ska jag ta in täcket i vardagsrummet o bli varm.....kolla film o synda med lite choklad......

Natti natti

Av from-som-ett-lamm - 4 maj 2010 18:55

Nu är min underbara vännina T i Pr.....hon har lovat att dela ut "gängstryk" om hon ser nivetvem  ;)  hahahahaha!

Skämt å sido.....det gör att jag tänker lite mer på allt som hänt....och på allt som varit.....eller snarare jag tänker på det....har inte gjort det på läääänge och det kan liksom inte "komma" åt mig längre......han är pase.......


Nån annan jag tänker på mer o mer är M, saknar och längtar efter honom, lite svårt och jobbigt att inte kunna ses på så många dagar, men vi kommer springa på varandra lite under veckan, och på lördag kommer vi kunna ses i iaf två timmar medans våra småttingar är på kalas :)


Har myst med mina flickor hela kvällen    

Av from-som-ett-lamm - 4 maj 2010 12:23

Har inte skrämt bort honom.......han trodde typ att han hade skrämt bort mig...hahahaha!


Har en skit dålig dag i dag, var på samtal i går, vi pratade om mitt beteende, att det är så dubbelt, att jag är rädd för närhet samtidigt som jag inte kan vara utan det, att jag måste ha en massa bekräftelse samtidigt som får jag för mkt tröttnar jag på killen........att jag har så svårt att orka med o hantera känslorna man får när man blir kär....

Det va skönt att prata om det lite och jag ska ju gå i KBT terapi under typ ett halvår med början i september, då ska jag få hjälp att hantera och styra och förstå det här beteendet mer.......jag vet att det kommer från min mamma mkt, hur hon varit med och mot mig......

Det är också därför det är så viktigt för mig att inte vara så mot mina barn.....jag säger till dom flera gånger om dagen att jag älskar dom....sen har jag säkert beteenden som kommer kosta dom terapi i framtiden....hehehehe....skämt å sido....man kan bara göra sitt bästa o använda sunt förnuft o massor med kärlek när man uppfostrar sina barn...och jag tror jag lyckas rätt så bra med det.......förutom fem dagar i månaden, då jag blir en galen hormonhäxa    


  




Av from-som-ett-lamm - 3 maj 2010 11:47

Tror att jag som vanligt har fuckat up det.....det e som att alla killar jag träffar inte riktigt kan hantera mig......

I början när jag inte är så intresserad e det hur lugnt som helst, men så fort jag får känslor för killen är det som att jag driver iväg dom....fast det är ju den jag är och kan dom inte gilla mig för den jag är, är dom inte värda mig....så det så!

Jag ska ha min mens snart oxå och då e jag ju som en jävla hormonhäxa....suck!

Men men, theres plenty moore fish in the sea :)


Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards