Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Stort bröllop!

Av from-som-ett-lamm - 2 december 2010 12:27

Så där ja......nu kan vi ha ett stort bröllop m xtra allt...precis som jag vill ha :)

(Studs...du har jobb i juli ;)
Sålde lägenheten för mer än vad vi hade räknat med.....NICE!
Ska kolla på ett ställe i solna på tisdag efter jobbet, där man kan gifta sig antingen ute i deras trädgård, brygga eller kapell och ha festen i lokalen brevid....sweet!
Dom har bra priser och på bilderna såg det superdupper ut.
Dessutom blev jag ju påmind om att jag känner världens gulligaste präst och jag hoppas hon kan viga oss, det skulle kännas så personligt och fint.....ska ta och ringa henne och höra :)
På måndag ska jag in och prova klänningen en gång till och känns det som det gjorde första gången jag provade den så kommer jag att beställa den då :)

Pust...det e mkt nu!!!

Och mer blir det....

Har bestämmt att vi ska tillträda lägenheten redan nu så vi kan flytta in helst innan jul, men det funkar, har ju i princip packat allt, iaf barnens rum, så nu är det bara att packa resten, vilket inte är så mkt, sen har vi ju tom febeuari att städa lägenheten och tömma källarförådet och det känns super, att inte behöva stressa :)


Sen nåt helt annat.....

Jag o M har svårt att komma överens de veckorna vi har barnen, fattar att det tar ett tag att vänja sig alla fem men va fan liksom...vi är sjukt lika så bråken blir helknasiga, som att argumentera, diskutera och bråka m sig själv....fan, inte kul alls faktiskt ;) men vi blir alltid sams och pratar ut om sakerna och det är huvudsaken :)

Barnen funkar kanon tillsammans just nu, det är mer dom mot oss än dom mot varandra ;)  känns skönt!


Var på grötfrukost härom morgonen på barnens dagis....med M´s x....det va sådär faktiskt......hon kom uppklädd, vilket hon gjort dom senaste gångerna hon vet att hon ska träffa mig....ehhhh, ok.....

sen var det som att hon ville trycka ner i halsen på mig att hon minsan känner M mkt bättre och att hon och han varit ihop.....ehhhh, ok...jag vet ju liksom redan det!!

Tyckte det mest pinsamt för hennes skull, känns ju som att hon har skit dåligt självförtroende om hon måste både klä upp sig och hävda sig....suck!

Men men, nu är han min och hon kommer aldrig få honom tillbaka...så det så ;)


over and out






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av from-som-ett-lamm - 4 oktober 2023 22:13

Brevet till dig Du har blockat mig vilket jag tycker är både fånigt och tråkigt. Och ärligt talat, varför? Jag är inget hot mot Varken dig eller henne? Hur som, jag ville skriva till dig om oss.  När jag fick cancer för snart 2 år sedan rensa...

Av from-som-ett-lamm - 26 januari 2023 21:53

En operation, flera komplikationer,viktuppgång, ett knöligt bröst och ett lymfödem senare, är jag tillbaks. Eller tillbaks och tillbaks. Det går långsamt framåt, alldeles för långsamt för att passa mig. Jag tränar så gott det går och har nu börjat ...

Av from-som-ett-lamm - 21 juli 2022 12:33

14 juli och jag åker till sös för att få ett besked. Spänd som en fiolsträng blir jag och min fina vännina satta i varsin stol i läkarens rum. Läkaren öppnar med; jag har tråkiga nyheter... Jag kan knappt andas och det känns som rummet snurrar,...

Av from-som-ett-lamm - 9 juli 2022 14:58

Efter en helt fantastisk vecka i Italien damp det ner ett brev från bröstcentrum i Stockholm.Två veckor innan Italienresan är jag på den årliga mammografin och nu vill man att jag kommer på ett återbesök. Måndag den 4 juli är jag på återbesök för en ...

Av from-som-ett-lamm - 5 oktober 2020 22:28

Inte skrivit på en evighet men allt rullar på i en väldans fart. Jobb, tonårs barn, träning och ev ett lägenhetsbyte på gång. Eller rättare sagt två ev byten, en 2a i samma område jag bor i nu eller en 3a i ett område en bit härifrån, står i valet ...

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards