Alla inlägg under mars 2011

Av from-som-ett-lamm - 21 mars 2011 07:26

Hämtade bröllopsklänningen, provade den och den satt som en smäck och FAN VA SNYGG DEN ÄR!!!!!!

Och nu hänger den där, som en påminnelse om att dagen närmar sig.....snabbt   


Har haft en bra men lite småstressig helg, har inte fått allt gjort som vi behövt och i dag kommer barnen, men det ordnar sig nog!!

Träffade Ms brorsa för första gången i helgen, dom var sjukt lika och jag gillade både honom o hans tjej och det känndes ömsesidigt :)

Var "ute" i lördags, eller rättare sagt, åkte in och hängde med T med flera och tog en drink, blev inte länge och jag var spiknykter när jag kom hem, det var kul (som vanligt) att träffa T men jag tror fan jag blivit kärring, är inte ett dugg sugen på att parta, tycker fulla människor e jobbiga och är trött tidigt, orkar liksom inte riktigt, som jag vore i dvala.....men det brukar vara så under vintern, sen kommer sommaren och då e jag på G igen ;) 


Ciao




Av from-som-ett-lamm - 18 mars 2011 23:21

T och jag har pratat om en weekend i Barcelona...nångång i september blir det kanske av.....girlfriend...nu längtar jag, vi skulle ÄGA Barcelona, and u now it ;)

Tänker på vår semester till grankan i sommras, bästa ever, och varje gång jag hör Waka waka vill jag tillbaka, du är det bästaste resesällskapet man kan ha....jag e så på i september...bring it girl, bring it!!


Har haft fredagsmys o sappade igenom kanalerna o fastnade framför bigbrother...mhmm......vart har dom hittat dessa människor....finns dom verkligen på riktigt....h j ä l p!   


Over and out



Av from-som-ett-lamm - 18 mars 2011 13:02

Rast och ingen skrivarlust direkt.........

drack precis en kopp kaffe o smällde i mig en biskvi...va fan...det e ju fredag....

men det kanske e dumt att klaga på ngr extrakilon när man har svårt att låta bli allt gott   

men jag vet ju att sen (typ i maj) när det verkligen gäller då kommer jag jobba arslet av mig för att tappa iaf 3 kilo, har ju faktiskt sjuk diciplin.....när jag verkligen vill!

Var hos min naprapat i går och vi pratade lite om vikt och att väga sig osv, hon sa att alla borde väga sig på en sån där fettvåg, alltså en våg som mäter fettet i kroppen (hur fan går det till?), och hon har alldeles rätt, ska fan göra det (undra vad dom kostar att köpa?) så man ser (förhoppningsvis) att man har ökat i muskelmassa i stället för i fett, då behöver man ju inte gnälla nåt mer...right!



Ni som känner mig vet ju att jag har lite problem med bajseriet, alltså jag kan typ inte bajsa om någon är här, barnen funkar fast då kan jag bli stressad och då går det inte heller, men är M eller någon annan här då är det i princip omöjligt.

(Föresten så kan jag inte fisa heller........)

Märkligt nog så blev det så här direkt efter mina graviditeter....

Andra saker jag börjat eller slutat med efter grav är tex;

Blodpudding, äter inte längre, kan knappt klara lukten av det?

Alla former av bajs, hundbajs, kattbajs och människoskit....HUA HUA!

Snor....sjuuuukt äckligt, äter någon av dagisarna det får jag kväljningar.....burr!

  


Har helt enkelt blivit mycket mer....eller enormt mycket mer kräsmagad....mhmmm......förstår att detta blogginlägg går till historien som det mest intressanta o roligaste jag nånsin skrivet....eller INTE ;) hehehe!


Ciao





Av from-som-ett-lamm - 18 mars 2011 07:06

Äntligen fredag!

Ska bli skönt med helg....den kommer innehålla massa skoj :)

I kväll blir det träning och fredagsmys, på lördag ska jag till frissan (som fick bakläxa), hämta bröllopsklänningen (hinner man gå ner 2 kg på 2 dygn?) min äldsta dotter ska hänga med.....hon var överlycklig, en hel affär med bara "prinsess" klänningar :)

träning ska hinnas med och om jag orkar (brukar ju liksom somna runt nio, tio framför tvn) tänkte jag haka på T och hennes polare ut :)

På söndag ska vi till Ms brorsa (som jag fortfarande inte har träffat?) och åka förbi en vännina på vägen hem...NICE!

Fullspäckad helg!!


Ciao

Av from-som-ett-lamm - 17 mars 2011 10:30

Ihhiiiiiiii....min bröllopsklänning har kommit och i helgen ska jag hämta den :)

Ska bli spännanande att prova den igen......spännande positivt för att den e så jvla snygg, spännande negativt för jag har gått upp lite :(

Sen ska den ju sys om lite, hoppas hoppas det går :)


I dag är det dax för ett besök hos naprapaten och sen ska det tränas direkt efter...sweet!


ciao 




Av from-som-ett-lamm - 16 mars 2011 11:08

Gillar skarpt just nu:

Familjen....KÄRLEK!    

Fågelkvitter, vårtecken?

Solen...välkommen, du är efterlängtad :)   

Att träna  ....mumma för själen :)

Mina fina fina vänner  

Av from-som-ett-lamm - 16 mars 2011 10:48

Ogillar skarpt just nu:

Hundskit,      som finns ÖVERALLT, det e verkligen jätteroligt att få på overaller och skor...VERKLIGEN!

Varför är det så svårt att torka upp skiten efter efter sina hundar!? Mhmmm....man kanske skulle ta och kasta lite bajsblöjor i området.....

Kylan.....DET RÄCKER NU!!

Människor som stannar i dörröppningar eller precis vid rulltrappan...ehh...hur tänker man då liksom!!

Alla jvla bilar som kör inne på området, på trottoarer och gångvägar....ehhh...hur fan skulle det se ut om fotgängare plötsligt började gå på bilvägarna!??








Av from-som-ett-lamm - 16 mars 2011 07:14

Har alltid varit en pigg och energisk person, men nu känns det som att jag är konstant trött...

I går när jag var och fikade med T känndes det som att jag sista halvtimmen bara satt och gäspade och på tunnelbanan hem somnade jag nästan och väl hemma gick jag och la mig och somnade direkt.....mhmmm.....är det åldern, för klimakteriet eller vädret, eller kanske en kombo!?

det är iaf inte kul att vara sjukt trött hela tiden!!!!   

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards