Alla inlägg under maj 2011

Av from-som-ett-lamm - 14 maj 2011 21:30

Nr 1 Finland

En av Astrid Lindgrens karaktärer är med i år, den stora frågan är; är det Emil eller vänta......det e ju Rasmus :)))))'

Nr 2 Bosnien

Seriefigurer....need i say moore

Nr 3 Danmark

Rip off ,Andreas.....fy skäms Danmark!!

Nr 4 Litauern

Disney kommer garanterat använda den ;)

Nr 5 Ungern

Är det en transa!???

Nr 6 Irland

Tvilling bögar som sjunger om läppstift....Me like :)

Nr 7 SVERIGE

Saaaaaade..inte min favvo, hade velat se Danny på plats, but still...hejja hejja!

Nr 8 Estonia

Hon trollade.....undrar om hon kan trolla sig till första plats!??

Nr 9 Grekland

Hjääääääälp, kan nån leda dom av scenen...omedelbart!!!!

Nr 10 Ryssland

E det Engelska....eller trollspråket!

Nr 11 Frankrike

Opera e alltid nice men passar inte in här......mhmmm....han borde klippa sig!!

Ms kommentar, kolla killen har inga axlar, bara axelvaddar :)

Nr 12 Italien

Hissmusik.....

Nr 13 Sweits (hur fan stavas det?)

Åkte inte Moniker ut!???

Nr 14 England

They can! sommarplåga!????

Nr 15 Moldavien

trolltyg i tomteskogen....hahahahah!

Nr 16 Tyskland

så cooooooool! Kan tyskland vinna igen!?

Nr 17 Rumänien

Käck liten kille vid pianot!

Nr 18 Österrike

Va hände....trodde det va en upptempolåt!???

Nr 19 Aserbadjan (svårtstavat)

Dom kommer få ligga mycket efter det där uppträdandet...eller ligger dom bara med varandra ;)

Nr 20 Slovenien

Plagiat.....men från vad?!!

Nr 21 Island

Sömnpiller!

Nr 22 spanien

Spaniens svar på fyra bugg o en cocacola ;)

Nr 23 Ukraina

Låten suger men hon som ritar i sand är bäst hittils :)

Nr 24 Serbien

60-talet ringde o ville ha tillbaka sina kläder ;)

Nr 25 Georgien

Kvällens fulaste klänning


Tack för denna gång......Äntligen!!!!






Av from-som-ett-lamm - 14 maj 2011 18:00

Denna vecka har varit lite jobbig, har kännt mig både låg och glad men mest låg....

Har även en dålig dag i dag.....känner mig less, irriterad, ledsen och osocial :(

Hoppas mina kära o nära står ut med att jag sitter hemma o trycker...

Har börjat äta femal balans, för en liten del av det låga kommer nog av klimakteriehormoner.....bläää!

Trodde min såkallade deprisson var över, att jag inte skulle hamna där igen, men just nu känns det som att jag är där igen....

I går kväll somnaade M framför tvn och jag satt helt patetiskt och grät för ingenting.....bara för att jag känner mig ledsen och precis som förut kan jag inte förstå varför.

Jag o M blev osams i dag...igen...det har varit så bra i flera dagar, vet inte vem som reagerade mest, spelar ingen roll igentligen...vänner till oss hade frågat om vi ville se mello med dom, och jag känner mig inte riktigt social och ville bara ligga i soffan o mysa, jag sa till M att han kunnde gå om han ville men att jag inte hade lust, då blev han arg.......inte för att han själv ville utan för att han tyckte jag tolkade det som att han verkligen ville.....????????? Hur tänker han liksom!????

Snacka om att leta saker att bråka om!!?

Iaf så blir jag så ledsen när vi blir osams nu....annars, när jag mår bra rycker jag på axlarna och tycker inte det är speciellt allvarligt...men nu...suck!

Hoppas iaf på en mysig kväll....trots "sorg" i hjärtat o en tjurig M.....


Over and out



Av from-som-ett-lamm - 13 maj 2011 07:50

Har hamnat i ett Veronica Maggio rus...här har ni....lyssna o njut!



Av from-som-ett-lamm - 11 maj 2011 17:24

Är inne i en för jävla dålig period just nu, mår psykiskt skit dåligt, mitt självförtroende, min självkänsla är iom det i botten, jag vill helst bara ligga i ett mörkt rum och tycka synd om mig själv......inte vara social, inte prata med någon eller vara med någon, för vem vill va med mig, alla måste ju se vilken dålig människa jag är....

men eftersom jag har varit här förut och vet vad jag INTE ska göra så gör jag precis tvärtom, jag tvingar mig själv till socialt umgänge, tvingar inne gråten och tårarna, biter ihop och kör på......vet att det funkar, tar bara ett par dagar och medans jag väntar att det ska vända är atarax en bra kompis......den gör en likgiltig...precis va jag behöver nu, lite likgiltighet ta mig fan!


over and out



Av from-som-ett-lamm - 11 maj 2011 08:44

det är ju tur att man inte är nåt dramatisk alls, måste vara skitjobbigt att alltid skruva upp volymen till max och slå på stora trumman varje gång.....verkligen tur att man inte tänker alla tankar i svart eller vitt.....TUR...verkligen  ;)

Av from-som-ett-lamm - 11 maj 2011 08:17

Jag andas ut......grälen gör oss starkare och för oss närmre varandra....

tills nästa gång ;)

Av from-som-ett-lamm - 9 maj 2011 19:58

Ska vi verkligen gifta oss!???

Vi bråkar satan här hemma, det e lugnt i nån dag sen bryter helvetet ut igen.

Vi missförstår, tolkar och tjafsar sönder saker tills det blir ett megagräl!!

Ska vi verkligen gifta oss då?

M ställde frågan, inte en direkt fråga, men ändå, fick mig att börja fundera.....

ska vi verkligen gifta oss!?

Misstolka mig inte, JAG ÄLSKAR honom till döden, men är vi bra för varandra, kan vi leva med varandra, orkar vi leva om vi ska fortsätta bråka såhär!??

Är det inte lite väl onormalt att bara efter ett år bråka så det slår gnistror!??

Är det inte onormalt att efter ett år överväga att gå och prata med någon!???

Han väckte frågan i mig och nu är det, det enda jag tänker på.....

känner mig sjuk, illamående och så så ledsen....ska vi verkligen gifta oss!??





Av from-som-ett-lamm - 6 maj 2011 13:03

Äntligen fredag!!

Den här veckan har gått galet långsamt, och det trots att jag bara jobbat 4 dagar, lyckligtvis kommer denna helg vara extra lång, är ledig på måndag :)

Jag o T har bokat tid i solna och ska "fylla" ut lite rynkor, eller iaf jag, T har inte uppnåt rynkåldern än ;)

Sen ska det tränas, satan!!!

En hel dag vigd helt åt mig och finaste T...SWEET!


Nu ska här jobbas!


Ciao

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards