Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

grälmoln över sthlm

Av from-som-ett-lamm - 8 juni 2011 12:50

Undrar om det ligger ett orosmoln över stockholm!?

Nästan alla jag känner har det lite bråkigt hemma just nu och jag o M är fan inget undantag.....

I går var det dax för en urladdning .....igen!

Vi hade varit på avslutningsfest för de minsta i familjen, väl där satt vi med våra x och det var helt ok, gjorde varken mig eller M något, men hans x viskade saker till honom och när jag sen fick höra vad så blev jag på riktigt förbannad. Hon hade viskat en massa skitsnack om mamman som på sin fritid samlat ihop pengar och tagit sig tid att köpa presenter och gjort fina kollage till alla fröknar.....WTF!

För det första sitter man väll inte och viskar på en dagisfest, sen sågar man inte folk som ställer upp och gör saker så man själv slipper och det är ju långt ifrån rätt forum att snacka om det på festen där personen ifråga är!!???

Allt det här sa jag till M och det blev som en utlösning för all islka han tydligen bar på gentemot mig....Han sa saker som att han var spänd gentemot sitt X tack vare mig....ehhh...ok, inte mitt problem, och inte mitt fel heller, faktiskt, väljer han att vara spänd så är det ju hans val inte mitt! Han sa också att jag trycker ner honom, är elka, orättvis och att jag aldrig ger honom kredd (vilket jag faktiskt gjorde senast i helgen) Jag blev skit ledsen och gick hemifrån, var ute o gick o försökte samla tankarna.....och jag kom fram till att om jag är en sån elak människa som han säger så fattar jag på riktigt inte varför han är ihop med mig, ännu mindre varför han vill gifta sig med mig....när jag sa det till honom så fick han det till att jag ville göra slut!???????

I dag har det såklart lugnat ner sig men jag känner att jag behöver att han förstår mig, för det verkar inte som att han gör det!!!

Får ta det ikväll.....kanske skriva det på en planka och dunka in det i skalllen på honom, funkar....eller har ni nåt bättre förslag!??


Over and out 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av from-som-ett-lamm - 4 oktober 2023 22:13

Brevet till dig Du har blockat mig vilket jag tycker är både fånigt och tråkigt. Och ärligt talat, varför? Jag är inget hot mot Varken dig eller henne? Hur som, jag ville skriva till dig om oss.  När jag fick cancer för snart 2 år sedan rensa...

Av from-som-ett-lamm - 26 januari 2023 21:53

En operation, flera komplikationer,viktuppgång, ett knöligt bröst och ett lymfödem senare, är jag tillbaks. Eller tillbaks och tillbaks. Det går långsamt framåt, alldeles för långsamt för att passa mig. Jag tränar så gott det går och har nu börjat ...

Av from-som-ett-lamm - 21 juli 2022 12:33

14 juli och jag åker till sös för att få ett besked. Spänd som en fiolsträng blir jag och min fina vännina satta i varsin stol i läkarens rum. Läkaren öppnar med; jag har tråkiga nyheter... Jag kan knappt andas och det känns som rummet snurrar,...

Av from-som-ett-lamm - 9 juli 2022 14:58

Efter en helt fantastisk vecka i Italien damp det ner ett brev från bröstcentrum i Stockholm.Två veckor innan Italienresan är jag på den årliga mammografin och nu vill man att jag kommer på ett återbesök. Måndag den 4 juli är jag på återbesök för en ...

Av from-som-ett-lamm - 5 oktober 2020 22:28

Inte skrivit på en evighet men allt rullar på i en väldans fart. Jobb, tonårs barn, träning och ev ett lägenhetsbyte på gång. Eller rättare sagt två ev byten, en 2a i samma område jag bor i nu eller en 3a i ett område en bit härifrån, står i valet ...

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards