Alla inlägg under september 2011

Av from-som-ett-lamm - 15 september 2011 07:27

Snart har jag målat färdigt i hallen hela vägen in till köket....men fan det blev inte så bra :(

M slet ner ledstången i trappen så det blev JÄTTEhål i väggen och spacklingen blev inge bra, men jag målar färdigt nu sen får vi sätta tapet där, har en skitsnygg kvar från förra lägenheten...det blir najs :)


Fan va jag känner mig missnöjd med min look just nu, håret ser ut som en kvast, ansiktet hänger och är så blekt så det ser genomskinnligt ut och så valkarna på ryggen....ucshhhh!

På fredag måste jag hålla mig undan hemifrån och då ska iaf håret åtgärdas, ansiktet kan jag tyvärr inte göra så mkt åt...inte heller valkarna.....tyvärr!!

Är inne i en fulperiod......verkligen!


Av from-som-ett-lamm - 13 september 2011 07:48

Kort vecka,jobbar bara tisdag, onsdag och torsdag....supernice!!

På fredag kommer en städ och fönsterputsfirma hit, vilket innebär att jag måste hålla mig borta hela dan, så det blir att träna och fixa naglarna och håret, en tahandommigsjälvdag helt enkelt :)

På lördag har vi "inflyttningsfest", det kommer fyra par så vi blir tio stycken med oss....svårt med maten tycker jag, men det blir lite plock och dipp middag....M fixar det så fixar jag allt annat runt omkring...kommer bli skittrevligt :))))


Fy vilket tråkigt blogginlägg......





Av from-som-ett-lamm - 13 september 2011 07:19

Jag har fan fått valkar på ryggen.....hur snyggt e det liksom!!!!

Hade hellre haft valkar på magen, faktiskt, ser ju mer normalt ut.

Kan man fettsuga ryggen!???


Av from-som-ett-lamm - 12 september 2011 21:09

Har spelat Wordfeud ett tag nu, i början var jag som galenoch spelade som en besatt, nu är det inte alls likaroligt, men det går fan inte att sluta...,.,Föresten så har jag hört att det är sjukt många som fuskar ......det e ju fan fuskit ju!!!Sen handlar lite om tur, häromdan fick jag ihop 66 poäng på ett ord och det handlade bara om tur, Sen är det klart att det e bra med ett stort ordföråd ;)En dålig sak är att T inte kan komma på vår inflyttningsfest blääää!!!Over and out

Av from-som-ett-lamm - 10 september 2011 15:36

I dag är M med sonen på grönan och jag och tjejernahänger, först har vi haft besök av gamla vännertill oss, dom var här och käkade lunch och fikade, nice!Men nu är vi själva, bara vi tre, som back in the days, och jag gillar't. I smyg så här för er kan jag erkännaatt jag tycker det e skit mysigt att bara vara vi tre Nu ska jag läsa lite Pippi och sen mysa framför en film :)Over and out

Av from-som-ett-lamm - 9 september 2011 07:32

Shit va det är mkt att styra upp denna helg.....

I kväll ska lilltjejen sova borta och den stora tjejen ska ha en kompis som sover här. i morgon kommer det kompisar till tjejerna och vi ska gå på bio, M och sonen ska på grönan, på söndag ska sonen iväg och vara borta hela dagen, sen ska det hinnas målas, fixa färdigt hallen och slipa väggen i vardagsrummet.....och sist men inte minst måste det ju wordfeudas också ;)))


over and out

Av from-som-ett-lamm - 7 september 2011 11:51

.....Fast and fkn furious :)

På ett dygn har jag fixat plats på ny skola för min yngsta :))


Har funderat fram och tillbaka ända sedan min yngsta har börjat skolan om det verkligen är bra för henne att gå i just den skolan. Hennes storesyster går ju där och skolan är lite "flummig" i sig, inte så mycket struktur utan mycket eget ansvar, vilket passar min äldsta men absolut INTE min yngsta.

Lillskruttan har mått riktigt dåligt sen hon började där, sovit dåligt, gråtit och varit arg och ledsen efter skolan och haft ångest och varit jätteledsen när jag lämnat henna på morgonen så vi kom övernes om att hon behöver byta....och nu är det kirrat, och både hon och jag är orehört lättade och glada :)))


Av from-som-ett-lamm - 5 september 2011 15:18

Magen strejkar big time i dag, inte så konstigt, har fuskat och slarvat hela helgen, ätit för lite under dagen och sen toksvullat på kvällen...inte bra alls!!

Träningen har fallit bort i helgen också eftersom vi hade så mycket att fixa...känns i ryggen i dag...

Skulle behöva en helrenovering eller börjar jag  bli gammal tro!??

Känner mig och ser ut som hundra år i idag    


Nu till nåt helt annat.....

På ikea i Frankrike har dom öppnat ett ställe där man lämnar in sin man medans man handlar, det ser ut som ett vardagsrum med en stor tv som visar sport och en spelhörna med tvspel...... HAHAHAHAHA...det va fan det roligaste jag hört på länge!!

  


Over and out 





Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards