Alla inlägg under september 2011

Av from-som-ett-lamm - 5 september 2011 07:55

Det är ju meningen att man ska vila under helgen, inte vi inte...

Vi avverkade IKEA i lördags, tjejerna behövde bättre förvaringsmöbler, vi behövde bokhylla i sovrummet, också bidde det ett nytt vardagsrums bord.

Skruvade ihop allt när vi kom hem, det blev så bra :)

I söndags byggde M klart förådet i vardagsrummet och jag målade halva hallen och rensade tjejernas rum sen städade vi och byte sängkläder i alla sänger......P U S T !

Är helt slut i dag, men fan va skönt att det är färdigt :))))


I em ska jag och M titta på lokal till min verksamhet, finns två stycken nära mig, båda på 55 kvm och i behov av att renoveras, hoppas verkligen någon av dom passar, skulle va så skönt att slippa jobba hemma, dessutom får vi äntligen ett rum till....Hej hemmagym     


Over and out 



Av from-som-ett-lamm - 2 september 2011 12:48

Fuck it, orkar inte hålla på, käkade pannkaka till lunch och det är så lite GI det bara går att äta....men det skiter jag i...iaf i dag!


I dag är en DÅLIG dag, känner mig ledsen och låg...bläää!

Skulle igentligen ha hängt med M för att fira hans släkting som fyller 18 år men det blir en atarax och lugn o ro framför tvn :(


Har föresten blivit beroende av Wordfead!!


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 1 september 2011 07:05

Nu har jag beställt storstädning och fönsterputs.....det kostar lite och då menar jag lite, bara 3000 kr faktiskt :)

Vi är i full gång att fixa hallen och M har börjat bygga förådet i vardagsrummet så storstäda och putsa fönster finns det knappast tid för, känns sjukt skönt att slippa göra det, dessutom kommer dom till dagen innan vår inflyttningsfest....sweet!

Jag är ledig den dan och måste hålla mig undan så jag inte är i vägen, ska träna, fixa naglarna och kanske en lunchdejt....nån!???


Over and out


Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards