Alla inlägg under oktober 2011

Av from-som-ett-lamm - 18 oktober 2011 08:31

Statestiken visar allt från 15 upp till 25 stycken läsare per dag, inte många jag vet.

Men iaf, Jag vet att fem av dessa är vänner som läser, men resten är för mig okända läsare och okey då, jag är anonym och då får väll ni också vara det i rättvisans namn....

Men ett speciellt tack ska ändå framföras till Katta som hörde av sig och berättade att hon läste min blogg och nu har jag ännu en blogg att läsa TACK!



Over and out

Av from-som-ett-lamm - 17 oktober 2011 13:15

Såg nu att jag har haft den här bloggen sedan vintern 2009, måste fan gå tillbaka och kolla vad jag skrev då........spännande :)))

Av from-som-ett-lamm - 17 oktober 2011 13:04

Fy fan vilken trött måndag......drömmer mig bort till kanarieöarna som jag o M ska äga i januari :)))

På min sida står det; 91 dagar kvar till avresa.......känns inte helt långt borta, det är ju bara tre månader ungefär....går ju fort som fan!


I dag kommer alla barnen  mysigt. saknar dom alltid men denna gång faktiskt lite mer än vanligt.


Jobbade lite på lokalen i lördags, hann med att tvätta och måla hallen och det stora rummet....duktigt jobbat :)

Men vi måste jobba på lite mer och lite snabbare, vill ju kunna vara där också!

Blev iaf sjukt stor skillnad bara efter att ha målat en gång, det kommer bli grymt bra.


Over and out


   

Av from-som-ett-lamm - 17 oktober 2011 07:25

Helgen var båda bra och dålig.....

Bra för att vi hann måla en vända i lokalen, bra för att jag hade en massa fina damer hemma på middag :)

Dålig för att jag och M hade ett jättegräl, så stort så att jag gick hemifrån och var borta länge......så stort så jag funderade på om det är värt det!!

I dag funderar jag inte så längre.....men att jag gjorde det är ju inte helt bra!!



Over and out 

Av from-som-ett-lamm - 17 oktober 2011 07:23

Ni som läser min blogg, skulle vara kul att läsa er.....känns ju mer rättvist så ;)

Av from-som-ett-lamm - 13 oktober 2011 06:56

Upp tidigt i morse, första barnet kommer redan sju    så det blir en LÅNG arbetsdag i dag, sista skruttarna går vid fem.

Men jag är ledig i morgon och ska gå i väg med min minsting på besök nr 2 på sös, städa, fixa naglarna och träna....intensiv dag men är iaf ledig :)


Min mage är som en spärrballong, ser fan gravid ut men antar att det är penicillinet som gör det, äter 3 gigantiska piller per dag, är det verkligen nödvändigt !???



Over and out




Av from-som-ett-lamm - 12 oktober 2011 17:23

Klart jag e bra....

Jag har killer leggs och Långa fina ögonfransar

Jag är givmild och omtänksam

Jag är rolig ( inte för alla dock ;)

Jag är envis...som en åsna skulle nog en del säga...

Jag tar ingen skit

Jag älskar och är älskad


Räcker det så....börjar må lite smått illa nu ;)))))


Puss



Av from-som-ett-lamm - 12 oktober 2011 17:18

5 positiva saker om mig själv.....


jag har snygga ben :)

långa ögonfransar

ehhhhh............................................
.............

eh.....................

e............

....................fan va svårt...............

jag e ett skit bra ligg.......eller räknas det...!?

ehhh..............................................
.............

HJÄLP.............kommer fan inte på nåt mer................





Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards