Alla inlägg under februari 2012

Av from-som-ett-lamm - 2 februari 2012 12:45

Jag är så nöjd med lokalen, den sitter som en smäck ( kan man säga så?)

Den e precis lagom stor och extremt funktionell och det har jag tänkt ut alldeles själv :) Fy fan va jag e bra!!

En eloge ska så klart ges till min käre make som slitit arslet av sig med att renovera den...han e BÄST!

Rutinerna börjar sitta nu så nu ska här börjas jobba så som jag alltid velat jobba :)

Veckorna kommer se nästan likadana ut, iaf vissa fasta aktiviteter, tisdagar -rytmik (håller på att sätta ihop ett program med hjälp av Mora träsk), torsdagar -pyssel ( i dag målade vi :), fredagar - sångsamling. De andra dagarna är vi ute mycket, pulka, skridskor eller lek.......

Det känns nästan som en befrielse att slippa arbeta hemma, känner mig fri och glad när jag går till jobbet nu....sweet!



By the way, jag alstrar energi just nu, jag får stötar av ALLT, datorn, bord, stolar, barnen...tom kaffekoppen!!



Av from-som-ett-lamm - 1 februari 2012 12:30

Dynget har alldeles för lite timmar, jag hinner jobba, laga och äta middag, träna och sen är det kväll och man ska gå och lägga sig snart!!? Hinner inte med varken vänner eller släkt. Men på söndag ska jag försöka hinna med en av mina vänner iaf, ni andra får ha tålamod, men ni har säkert inte tid ni heller ;). Over and out

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards