Alla inlägg under april 2012

Av from-som-ett-lamm - 5 april 2012 08:57

Fortfarande huvudvärk och extrem trötthet, får kontakta vårdcentralen i dag så jag kan ta mig igenom helgen, kanske få nåt mot mina dåliga blodvärden....eller nåt!!??

Nu har jag inte kunnat/orkat träna på 2 veckor och fy fan va dåligt jag mår, har fanimig abstinens, och i morse tänkte jag att jag skulle träna men jag orkar knappt ta mig upp för trappan här hemma så jag får snällt lugna mig  




Av from-som-ett-lamm - 4 april 2012 10:57

Har haft en bra helg....eller iaf tills i söndags.

I lördags hade jag tjejmiddag här hemma, sju glada brudar som tjattrade, flamsade och skrattade, åt god lasange, drack skumpa....alldeles för mycket om ni frågar mig ;)

Vi tog oss in till le Bon Plaise, där vi hade drinkbord och dansade tills dom stängde....sjukt kul kväll, gör jag gärna om snart :))


I söndags vaknade och när jag klev upp var det som att få en smäll, en huvudvärk som var överjävlig slog till, och den ville aldrig upphöra, trodde det var bakfylla men när jag fortfarande hade ont på tisdagen så insåg jag att det var dags att ringa sjukvårdsrådgivningen och höra om det var normalt....de kopplade mig till sös akuten, dom bad mig komma in direkt....åh va rörigt det blev sen....min äldsta var med in, sen kom M för att hämta henne, då ringde dom från hans son skola och sa att hans son måste in till Astrid Lindgrens sjukhus för han hade ramlat illa, M åkte, min äldsta fick vara kvar, jag blev undersökt och hemskickad, sen ringde läkaren och sa att jag var tvungen att komma tillbaka och göra en skiftrönkten och lämna ryggmärgsprov, då var jag på min yngstas skola för att hämta henne, en snäll mamma tog mina tjejer och jag åkte tillbaka till sös, M kom efter ett tag och hade då lämnat en frisk men skakad son hos sin farmor.....sen var vi på sös fram till sena kvällen....PUST, vilken resa!!

Lite läskigt var det allt men Inget allvarligt med mig, men jag måste ta kontakt med vårdcentralen och min husläkare för att utreda vissa saker, det blir nog bra till slut! Och mina fina vänner som brydde sig och undrade hur det var med mig, va skulle jag göra utan er, ni är sanna vänner och jag älskar er massor....T, R, J, S tack   




Hua

Av from-som-ett-lamm - 1 april 2012 12:47

Men dra åt helvete va bakis jag är, mår som ett as!!! Men kul va det, som alltid. Tack för igår finaste ni :)

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards