Alla inlägg under juni 2012

Av from-som-ett-lamm - 24 juni 2012 18:20

Jag har gått upp ett kilo över midsommarhelgen, men det gör ingenting, jag känner på kroppen att den e tajtare och jag har med all säkerhet gått ner i cm och i fett, idag när jag provade kläder så var stl 38 på tok för stort....det gillas

Och till er där ute som inte tror man kan träna ordentligt och se fit ut genom att träna hemma....   

Min käre make har tajtat till sig sjukt mycket iaf.....kolla bara här...MIN goding :))


 


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 23 juni 2012 22:48

Midsommarfirandet skedde i goda vänners lag och blev kanon lyckat :)

Vi åt en mysig silllunch och åkte sen till Pungpinan och tittade på trollkarl i opassande tajta byxor ;)

Eftermiddan och kvällen spenderades i solen på vår gård, vi grillade, spelade kubb, pratade och skrattade....vad mer kan man begära liksom :)))



Hela gänget innan pungpinan

 



På Pungpinan


   


Middag

     


kubb, tjejerna mot killarna...vi vann ;)

 



Jag med blommor i håret :)

 


Hoppas ni alla haft en fin midsommar......

over and out

Av from-som-ett-lamm - 22 juni 2012 08:56

Det blir midsommar firande med de bästa, sill lunch, pungpinan och dans kring stång sen hem och leka och på kvällen grill och mys:). Glad midsommar!

Av from-som-ett-lamm - 19 juni 2012 12:53

Jag blev ju ledig huxflux nästan hela förra veckan och fick en liten försmak av semester och herreguuuuuu va jag längtar nu.....dom här sista 10 dagarna känns som en evighet, känner mig sjukt omotiverad, fantasilös och tråkig.

Jag har så mycket att se fram emot den här sommaren och det börjar redan på midsommarafton, då kommer finaste Lisa, Tolou, Mattias och Neo hit och vi får rå om dom hela dan   .

Vecka 28 bär det av mot Cypern, Fig tree bay hela familjen ska njuta av sol, bad och greklands dåliga ekonomi?? ;)

Sen ska det hängas lite i sthlm, kanske hoppa på nån skärgårdsbåt, bränna av skansen med kidsen och hoppas på finfint väder. Jag och Micke ska fira vår första bröllopsdag och vad som ska göras under dagen vet bara han, på kvällen ska vi ta in i "vår" svit (ni kommer ihåg den med bubbelpool i :) där ska vi dricka skumpa och äta gott på altanen :)

Min sista semestervecka blir med bästa tjejerna i Alicante/Torrevieja och jag gissar på sol, bad, flams, skratt och lite party :)

En kalas sommar mao......åhhhhh va jag längtar!! 


  


P.s jag vet att jag tjatar, men kan man få det bättre!??

Av from-som-ett-lamm - 19 juni 2012 07:27

Är det meningen att vi stackars Svenskar ska bli snuvade på sommaren efter en benhård kall, mörk, grå och vidrig vinter...?

Snacka om att jag är sjukt glad åt att det blir utomlands två gånger i sommar, för fy för att stanna här i regnet...blää!


Over and out




Av from-som-ett-lamm - 18 juni 2012 12:56

Men dra åt helv... va trött jag är i dag  

Körde ett rätt så hårt pass på cross trainern i morse kl sex? och igentligen ska jag köra ett styrkepass i em men jag är för trött, dessutom ska jag träffa finaste Sanna för en fika i farsta efter jobbet i dag   men i morgon kör jag som vanligt!!


Jag har gått ner denna vecka, inte så mycket som jag trodde men ändå...väger 67,4 nu....bara 2,4 kvar till 65....skam den som ger sig ;)


Over and out


Av from-som-ett-lamm - 16 juni 2012 22:41

Nu är det bara natten och fram tills lunch i morgon kvar sen åker vi hem och det ska bli sjukt skönt att komma hem till ett rent och fräscht hem :). Och nästa gång vi åker hit kommer vi inte att bo här utan det får bli hotell eller liknande, kanske e nåt fel m mig men jag mår på riktigt dåligt av att bo så här :(. Snart hemma :)))

Av from-som-ett-lamm - 16 juni 2012 17:17

På väg


 


Promenad i kvälls solen :)

 



Muuuuuuuuuu!

 



Cupcakes  Yummi Yummi :)

     


Over and out

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards