Alla inlägg under juni 2012

Av from-som-ett-lamm - 15 juni 2012 23:59

Jag vill åka hem NU!!! Det är hårigt, skitigt, dammigt, rörigt, trångt, hundar överallt och noll hänsyn här...... Over and out

Av from-som-ett-lamm - 15 juni 2012 09:51

Sista träningspasset för denna vecka sen ska kroppen få vila hela helgen, och det behövs verkligen, jag e helt slut i kroppen.....fast den här veckan har gett grymma resultat så jag ska inte gnälla!!

Efter lunchen idag sticker jag och tjejerna till min mamma och där ska vi vara hela helgen :)

Varken jag eller tjejerna har träffat henna på länge så det ska bli nice, förutom att det inte finns nåt alls där att göra, och har vi en jävla otur så regnar det väll hela tiden....men det ska enligt vädergudarna vara fint så vi håller tummarna hårt!!

Blev ledig nästan hela den här veckan och det börjar kännas nu, känner mig piggare och faktiskt lite gladare.....så nu längtar jag ännu mer efter semestern....bara 2½ vecka kvar :))))


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 14 juni 2012 17:46

Min fina fina Tindra  


   


Jag och flickorna


 


Tindra med sina homies :))


 


Som alltid levererar Byskolan superfina avslutningar....och det e ju bra ;)


   



Over and out

Av from-som-ett-lamm - 13 juni 2012 19:31

Sötaste Saga hade sin första skolavslutning och hon var så fin mitt  


   


Med sin bästis och "pojkvän"


 


Med kompisen Vejde och bästa fröken Yolanda


 


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 13 juni 2012 19:01

Inte så kul att äta så här strikt, jag är inte hungrig men sjukt uttråkad och sugen i omgångar....i dag har varit en riktigt jobbig "sugen"dag....choklad, lakrits, muffins, glass, äppelkaka med vaniljsås, smörgås med massa smör och en massa ost, varma mackor mm mm mm skulle jag vilja trycka i mig besinningslöst!

Men eftersom vi är två som kör (har ju apat Tolou som kör stenhårt hos PT) så känns det ok!

Och tanke på resultatet jag hitills fått efter bara tre dagar (-1,5 kg) så kör jag på tom midsommar, då ska det svullas ta mig fan ;) och efter det ska jag ju återgå till viktisarna annars lär jag ju gå upp allt igen...btw, har aldrig mått så bra i magen som nu...magkatarren är helt borta!???


Min matvecka hitills:


           



    

over and out


Av from-som-ett-lamm - 12 juni 2012 08:52

Vilken natt.......

Lillfisan har hostat hela natten, grannarna har röjt i omgångar och barn har lekt mitt i natten ute på gården, WTF!

Har precis ätit min "roliga" frukost bestående av 3 ägg och en kopp kaffe....kul...verkligen!

Som jag längtar efter en fet macka med massa smör och ost och det här är bara dag två.....men skam den som ger sig...ska hålla i i två veckor....så det så!!

Snart dags för dagen träningpass men innan det lär jag nog lägga mig en stund......gonatt!


Av from-som-ett-lamm - 11 juni 2012 12:28

Fredag


 


Lördag


           

        


Söndag


   



Over and out


Av from-som-ett-lamm - 11 juni 2012 07:42

Nu så.....

I minst två veckor nu blir det inget socker och rådeff (tack, Tolulo)

Mina dagar kommer bestå av ägg, kesella,bär, kyckling, tonfisk, grönsaker och stenhård träning

Ska bli intressant att se vad som händer i vikt och mått dom här veckorna.

Väger nu: 68 kg.

Mått: mage: 82 cm

under bröst: 72 cm

rumpa 95 cm


Over and out 


Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards