Alla inlägg under juni 2012

Av from-som-ett-lamm - 11 juni 2012 07:30

Helgen i kort.....

Fredag: Vi hade en skön kväll hemma tills Micke fick myror i arslet och var tvungen att gå ut och lufta sig på den lokala puben kl elva....suck, va säger man...karlar ;)

Lördag:  Middag hos fina Lisa med utgång på Garbos...intressant och kul :)

Söndag: Lite shopping, fika hos svägerska och skönt slapphäng framför tvn.


En delvis bra, delvis inte så bra helg!


Av from-som-ett-lamm - 8 juni 2012 23:44

Män är på riktigt den lägre arten, den icke så begåvade arten, helt enkelt dumma i sina huvuden!! Over and out

Av from-som-ett-lamm - 8 juni 2012 07:22

Äntligen fredag :)

Den här veckan har märkligt nog kännt megalång trots att man var ledig i onsdags.

Jag är sådär trött igen och ibland lite yr också....gissar på vätskebrist, är ju fan urusel på att dricka!!

Jag har ju gått ner till 67,5....häromdagen, i morse vägde jag 68...skyller allt på den där jävla herbalife galningen ;)

För att gå ner till 65 måste jag nog vara lite drastisk....och då menar jag INTE svälta mig med herbalife....Kommer helt enkelt inte äta kolhydrater på 3 veckor och såklart köra viktväktarna, måste bara ner till 65 sen är det ju inge svårt att stanna dä....Nu kör vi....för vem fan vill åka på "party"resa med 3 skitsnygga, yngre och vältränade tjejer och vara både äldre och tjockare.....ja inte jag iaf   


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 8 juni 2012 07:13

I går åkte vi glada ihågen iväg för kroppsscanning, när vi kommer fram står det med stora bokstäver Herbalife på dörren så redan där började vi ana oråd!!

Vi spenderade en timme med att lyssna på en Herbalife galning som tycker man ska ersätta måltider med shakes, när jag frågade honom om man inte går upp i vikt igen när man sen börjar äta slingrade han sig som en jävla orm. Kroppsscannings "apparaten" var en lika dålig apparat som vi har hemma, mao inte särskilt tillförlitlig   

Kan sammanfatta det hela med INTE NÖJD!!!!


Over and out 


Av from-som-ett-lamm - 4 juni 2012 20:38

Min vecka ser ut så här:


Måndag:jobba, träna - promenad 30 min, styrke/cirlekpass, uppvärming på cross trainern 10 minuter, njuta av ensamheten hemma, Micke är på militarytraining ( lät coolare på engelska ;)


Tisdag: jobba, träna - promenad 60 min, styrke/cirkelpass, uppvärming på cross trainern 15 minuter. Antingen så kommer min dotter hit eller så drar jag och fikamyser med Tullan.


Onsdag: Ledig och ska för en gång skull sova ut :) träna - promenad 60 min och 20 min intervall på cross trainern.


Torsdag: jobba, fettmätas och få kostrådgivning mm på em/kvällen :)


Fredag: jobba, träna -promenad 30 min, styrke/cirkelpass, uppvärming på cross trainern 15 minuter. Ligga prick stil och äta lite godis och kolla fil med min fina make :)


lördag: sova ut.....igen, träna -promenad 60 min, 20 minuter på cross trainern i högt tempo. Middag och dans med finaste flickorna i stan :)


söndag: Så lite som möjligt ;))


Intressant va!?? 


Av from-som-ett-lamm - 4 juni 2012 08:24

I morse försov vi oss, jag var så trött så jag knappt kom upp ur sängen och znoosade lite för länge  

Men tjejerna var raketsnabba och kom iväg i tid ändå....själv är jag i dvala efter den här influensa och lopp helgen!

Men nu är det en lugn vecka, har inget inplanerat förutom på lördan då jag och De bästa ska ut och röja....eller röja och röja, jag ska dricka med måtta annars kommer det ju sluta i att jag sover i badrummet ;)  men kul ska det bli iaf!

Träning och promenader står såklart på schemat och redan ikväll ska pass nr 1 köras :) Micke och en kompis ska köra militarytraining i några veckor så det blir fler kvällar denna vecka jag kommer vara själv här hemma....lite skönt faktiskt ;)


Over and out



  

Av from-som-ett-lamm - 3 juni 2012 16:34

Är nu nere på 67,7 kg och målet är ju 65 kg, visst skulle det vara nice att glida ner till 62 kg, men jag inser min begränsning och nöjer mig med 65 kg och inte är det långt kvar nu, Iaf så borde jag vara där om ca 3 veckor, om jag jobbar lite för det ;)

På torsdag ska vi fettmätas så ner 1 kg innan dess skulle vara great, va tror ni ,kan jag gå ner 1 kg på 4 dagar!?


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 3 juni 2012 16:18

Men vilken vecka och helg det blev hörrni!

I onsdagsnatt med Sagisen magsjuk, jag var hemma "fängslad" med henne både torsdag och fredag, i lördags blev lilleman sjuk -feber och ont i magen (kan iofs berott på lördagsgodiset;), på lördagskväll (sent) hittade vi en hel koloni löss     Micke fick dra iväg och införskaffa lusmedel sen behandladee vi tindra och tyvärr blev det så sent så de andra två hade hunnit somna, I morse hittade vi ägg på både saga och noel....bara att tuta iväg och köpa ännu mer lusmedel,,,P U S T!!!   Nu är iaf alla behandlade.......men kliar det inte lite i mitt hår.   

Och så till råga på allt sjukt dåligt väder :(

Nästa helg vi har barnen åker jag och tjejerna till min mamma och då ska både influensa symptom och lusar passa sig jävligt noga för att dyka upp  

Hoppas er helg har varit bättre...


Over and out 

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards