Direktlänk till inlägg 7 augusti 2012

Alicante/Torrevieja

Av from-som-ett-lamm - 7 augusti 2012 16:55

Så var det äntligen dags för 6 glada och förväntansfulla tjejer att åka till Alicante.

FlygResan dit känndes som en evighet,

 


men väl i Alicante så gick allt rätt så fort....eller så fort det nu kan gå när 6 tjejer ska fixa sig ;)

Vi hade en kanonkväll. Det åts, dracks, flamsades, tramsades,dansades och skrattades hysteriskt till tidiga morgonen :)

     


Dagen efter var vekligen dagen efter i all bemärkelse, till en början flams som sen utmynnade i trötthet och tystnad.

Vi avverkade iaf Alicante iop, med shopping och glass (GOOOOD)

 


Efter utchekning begav vi oss till Torrevieja där det blev en tidig kväll....iaf för dom som inte var tvungna att ligga och snacka halva natten ;)

Något mer utvilade fick vi skjuts av mannen i grannfamiljen som vi på något mirakulöst sätt lyckades charma ;)

till en underbar strand, där njöt vi av sol, bad, strandtennis och preomenader hela långa dagen


      


På kvällen åt och drack vi gott, speciellt drack...iaf en del av oss ;)

Vi barhoppade lite och avslutade på en "klubb" där medleåldern var ungefär 18 år......men vi hade kul iaf :)

 


Dagen efter blev en förlängning av den första "dagen efter" och stämmningen var tidvis dålig på riktigt...tyvärr.

Men antar att det är så det blir när man åker iväg ett gäng tjejer som knappt känner varandra....liksom lite oundvikligt med konflikter då ;)

Blev även om jag höll mig utanför konflikter så klart påverkad, men orkade liksom inte riktigt lägga mitt fokus på det eller så var det kanske en mognadsfråga ;))).

Mitt minne av den här resan är bara bra, jag njöt av solen, vattnet, maten, vinet och skratten och utan fem härliga tjejer hade det inte varit detsamma....så Tack tjejer för en minnesvärd semester :))


Over and out



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av from-som-ett-lamm - 4 oktober 2023 22:13

Brevet till dig Du har blockat mig vilket jag tycker är både fånigt och tråkigt. Och ärligt talat, varför? Jag är inget hot mot Varken dig eller henne? Hur som, jag ville skriva till dig om oss.  När jag fick cancer för snart 2 år sedan rensa...

Av from-som-ett-lamm - 26 januari 2023 21:53

En operation, flera komplikationer,viktuppgång, ett knöligt bröst och ett lymfödem senare, är jag tillbaks. Eller tillbaks och tillbaks. Det går långsamt framåt, alldeles för långsamt för att passa mig. Jag tränar så gott det går och har nu börjat ...

Av from-som-ett-lamm - 21 juli 2022 12:33

14 juli och jag åker till sös för att få ett besked. Spänd som en fiolsträng blir jag och min fina vännina satta i varsin stol i läkarens rum. Läkaren öppnar med; jag har tråkiga nyheter... Jag kan knappt andas och det känns som rummet snurrar,...

Av from-som-ett-lamm - 9 juli 2022 14:58

Efter en helt fantastisk vecka i Italien damp det ner ett brev från bröstcentrum i Stockholm.Två veckor innan Italienresan är jag på den årliga mammografin och nu vill man att jag kommer på ett återbesök. Måndag den 4 juli är jag på återbesök för en ...

Av from-som-ett-lamm - 5 oktober 2020 22:28

Inte skrivit på en evighet men allt rullar på i en väldans fart. Jobb, tonårs barn, träning och ev ett lägenhetsbyte på gång. Eller rättare sagt två ev byten, en 2a i samma område jag bor i nu eller en 3a i ett område en bit härifrån, står i valet ...

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards