Alla inlägg under november 2012

Av from-som-ett-lamm - 10 november 2012 11:27


Jag tänker göra det enkelt för mig.....


1-9. vad som helst med KÖTTFÄRS i, pannbiff, lasange, köttfärssås, köttfärslimpa osv osv osv osv....


10. Oxfile  i alla dess former


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 9 november 2012 22:26

......Är min dotters två "konserter" överst på min lista.....men det blir nog en annan lista.....typ mina stoltaste ögonblick som mamma.....fan den ska jag lägga till som sista :)

Föresten så var mitt bästa i kväll när min lilla stjärna stod där på scenen och sken som en sol och hennes (och sagas) var när danny stod där ;)
Allt som allt var det bra men nästa termin är tindra tillbaka på Marikas, något vi är väldigt överens om :)


Av from-som-ett-lamm - 9 november 2012 22:16

Här tror jag vi är överens om att även musikaler kan räknas med.....jag är iaf överens :)

1. Prince någongång under det ljuva 80-talet

2. Jimmy cliff.....då var jag riktigt ung :)

3. Phantom of the opera i England

4. Cats i England

5. Fantomen på operan i Sverige dåra

6. Kristina från Duvemåla

7. The last bounce

8. Invigningen på friends arena

9. Brittan, inte helt nöjd men kommer inte på några fler...,,

10. Ehhhh.....evita

Av from-som-ett-lamm - 8 november 2012 07:38


Det här kommer inte gå, vi får kalla den här utmaningen 10 sämsta raggrepliker jag hört......eller hittat på nätet...

för jag har nog aldrig fått en dålig reggreplik sagd till mig eller så har jag förträngt dom, inte så lätt att komma ihåg dumma saker ;)


1. Ska du bjuda mig på en drink?


2. Tror du på kärlek vid först ögonkastet?......Eller ska jag gå förbi en gång till?

3. Tja! Ta mig det är ändå inga snygga killar kvar.


4. Jag kanske inte är den snyggaste killen här, men det är bara jag som pratar med dig!

5. Sover du på din mage?.....Inte?...Kan jag få göra det?

6. Har du en krona? För jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär.

7. Ursäkta mig, jag har visst tappat mitt telefon nummer, kan jag få ditt?

8. Hej, mitt namn är ______. Glöm inte det för du kommer att skrika det senare i natt.

9. Jag hörde att din mun smakar vin....och jag vill bli full.


10. Du är så vacker här i mörkret




Over and out

Av from-som-ett-lamm - 7 november 2012 12:28

Vaknade i natt igen.....kl två igen, men utan oroskänslan mer "jagärkissnödigkänslan" ;)
Som tur var somnade jag om igen så jag känner mig jätte pigg idag, kan iofs ha att göra med att jag somnade redan kl halv tio i går....zzzzzz.
Efter jobbet idag ska jag fixa naglarna och fika med sötaste Judy :).
Sen ska här ätas kladdkaka vill jag lova för idag är det kladdkakans dag, en perfekt ursäkt att trycka i sig ;) hehehe!


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 7 november 2012 07:32

Såklart utan innbördes ordning....


1.True blood


2. Lost


3. Desperate housewifes


4. Twin peaks


5. Friends


6. Solsidan


7. An Americn horror story


8. Dexter


9. Heroes


10. Once upon a time



Over and out

Av from-som-ett-lamm - 6 november 2012 13:25

Jobbar med kruttanten Ulla idag, hon är bäst att jobba .
Vi är lika varandra sägs det, skönt att vara lik en sån härlig människa :)


Är galet trött idag och faktiskt tänker jag lägga mig en stund när de sista barnet gått hem kl tre.....zzzzz
Anledningen till tröttheten är att jag vaknade i natt kl två av en gnagande oroskänsla? kunde inte somna om förens vid tre.....blä!


Over and out

Av from-som-ett-lamm - 6 november 2012 07:55

Utan innbördes ordning.....


1. Exorsisten


2. Purpurfärgern


3. Gökboet


4. The shining


5. Sjätte sinnet


6. American history X


7. The others


8. Sagan om ringen- triologin'


9. Twilight -alla


10. Twin Peaks


Och många många fler.....



Over and out

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards