Alla inlägg under december 2012

Av from-som-ett-lamm - 3 december 2012 13:23


Äntligen den sista tian.....here it goes...


1. Thailand, har varit där men det finns massor mer att utforska


2. Malaga


3. Afrika


4. New york


5. Aroba


6. Island


7. Egypten, pyramiderna är ett måste en gång i livet


8. Maldiverna


9.Kroatien


10. Barnet i mig vill mer än gärna åka till Narnia, Sagan om ringen "landet", Neverland mm mm

Av from-som-ett-lamm - 2 december 2012 15:45


1. Att alla som är onda mot barn, kvinnor och mot varandra ändrar sig OMGÅENDE!!


2. Att människor slutar att ha fördomar, även jag ;)


3. Att jag vann sjukt mkt pengar :)


4. Att allla mina nära och kära höll sig friska och krya resten av livet...ja alla andra för den delen me ;)


5. Att människan lärde sig att vara nöjda och leva i harmoni


6. fred på jorden


7....


8....


9....


10....

Av from-som-ett-lamm - 1 december 2012 19:11

Vet att jag tjatar men jag mår verkligen bra nu och har gjort en riktigt lång tid och det finns en hel del orsaker kring varför, men skit i dom, huvudsaken är att jag känner mig stark, trygg och nöjd....sjuuuukt nöjd :)


Jag sitter här med ett glas skumpa och halva helgen har gått och hittills har den varit underbar.

I går slutade alla tididgt och vi samlades och åt en tidig middag och sen bullade vi upp med pyssel över hela köksbordet, barnen producerade en massa fina julklappar till släkt och vänner :)

Jag kunnde inte låta bli såklart, så även jag producerade lite pyssel....MYSIGT!!!!

Sen kom min allra bästaste Sanna och nattvandrade tillsamans med mig ( premiärvandring minsann) och vi fick lite tid att snacka då det inte var så mycket ungdomar ute. Kul att komma igång, har saknat kontakten med tonåringar och det känns mer än tillfredsställande att göra nåt för området jag bor i och ungdomarna här :)))

I dag har vi julhandlat lite med barnen, pysslat och nu vankas det middag och lördagsmys med Sagan om ringen och lördagsgodis.....Kan det bli bättre :)))



Over and out




Av from-som-ett-lamm - 1 december 2012 19:00


1. Att min son levde


2. Att jag hade haft lusten och orken och modet då när jag var ung och blev polis.


3. Att jag aldrig provat knark


4. Att jag i unga år gjorde saker för att behaga andra istället för att säga nej.


5. Att jag var så jävla mesig när vi sålde förra lägenheten så jag gav bort pengar till mitt ex....wtf!


6. Att jag i unga år inte postade trisslotten i rekommenderat brev, så den "försvann" och jag gjorde någon annan rik

:(


7. ....


8....


9....


10....

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards