Alla inlägg under april 2013

Av from-som-ett-lamm - 9 april 2013 22:34

Micke är ute med jobbet så jag sitter här alldeles själv och kollar tv och syndar lite mörk choklad.....mysig men också lite ensamt.
Förresten tycker jag det verkar som att väldigt många därute är lite deppiga och/eller bittra....måste ha med det här jävla superstrikta vädret....blä!!

Av from-som-ett-lamm - 9 april 2013 07:28

Förra gången har förmodligen min hud fått någon slags inflammation och jag fick lite "skäll" för att jag inte hade hört av mig. Men inget som inte går att fixa till, så nu är min "suger skull" på väg till att bli en färdig half sleave :)
Jag är supernöjd än så länge och jag är säker på att slut resultatet kommer bli kanon :)

Av from-som-ett-lamm - 8 april 2013 13:11

Saga har precis bytt klubb i fotbollen och i den här klubben ska det jobbas minsann. Tycker det är lite märkligt, först ska man betala för att ha sitt barn i klubben, sen ska man betala för att få ens barn ska få spela. Sen på det så ska man som förälder jobba för klubben och lyssna på den här, det är obligatoriskt!!!?????
Jag kan iaf inte jobba hela lördagen där det har jag absolut inte tid med, så jag skickade iväg ett sms till tränaren som skrev tillbaka att då får jag kontakta ngn annan förälder som kan byta då.....ehhhh...hur då, har inte fått ngn telefonlista eller datumlista när de andra ska stå...?!
Mhmmmm!!!!!

Förresten, varför vill folk på allvar se ut som ankor när dom poserar på insta, fejan och bloggar?

Av from-som-ett-lamm - 8 april 2013 08:03

I morse va det trööööögt att komma upp, har inte sovit speciellt mycket den här helgen och det känns. Får sova igen det nästa helg :).
Trodde faktiskt våren var här i går tills det började snöa, va fan, ska det aldrig bli vår? Känns ju sjukt skönt att veta att vi får minst 4 veckors riktig sommar för hur ska sommaren se ut här när vi fortfarande har vinter i april...?
Nog gnällt om vädret.

Fullt upp denna vecka.
I dag är det dags att färdigställa min senaste tattuering, ont men ska bli kul att den äntligen blir färdig :)
I morgon ska jag på min sista laser behandling och på onsdag måste jag hjälpa exet och ta sagisen på fotbolls träning.
Resten av veckan är fri, förutom träning såklart :)))
Vad gör ni i veckan?

Av from-som-ett-lamm - 7 april 2013 14:25

Nu är helgen snart slut och ännu en arbetsvecka ligger framför mig, och som vanligt var helgen alldeles för kort och den kommande arbetsveckan känns alldeles för lång!!

I fredags hade vi fredagsmys med vår bonus familjemedlem på besök :)
Lördagen hade vi vänner på besök och gav oss sen ut i solen, jag och Micke joggade runt fotbollsplanen medan barnen sparkade boll. Iomd årets första jogg och det känns i dag vill jag lova :)
I dag har vi redan avverkat fotbollscup och handlat till veckan, nu njuter vi av solen på uteplatsen med lite kaffe :) och hoppas att den lilla snön som kom i morse inte kommer tillbaka.
Hur har er helg varit?
Btw jag har haft på mig mitt nya par boyfriend jeans......och jag är osäker, vad tycker ni?

Av from-som-ett-lamm - 5 april 2013 17:30

I dag har jag haft en riktig skit dag.
Har suttit i telefon med förvaltning och bank och försökt spåra mina pengar för det här kvartalet som var spårlöst BORTA och eftersom det var jag som ändrat konto så var det också mitt ansvar om pengarna hade hamnat fel. I några timmar innan det löste sig såg det ut som pengarna betalats ut till en annan person, pengar som jag skulle ha lön för, finansiera min verksamhet och skatta för. Till slut efter gemensam insats av alla inblandade hittade vi pengarna och jag får dom nästa vecka....tackar högre makter!
Men jag är skör just nu, jag bröt fullständigt ihop, grät och var totalt paralyserad av panik. Det här jävla klimakteriet är fan inte kul alls.

Nu ska jag snart ta mig ett glas vin och fredagsmysa med hela familjen :))))

Av from-som-ett-lamm - 4 april 2013 13:33

I kväll föreläser Sofia Green från Tullverket på Enskede bibliotek gratis.Hon föreläser om droger och ungdomar.
Alla med barn, stora som små borde komma, viktig information och i vissa fall livsavgörande, så kom du med :))

Av from-som-ett-lamm - 4 april 2013 13:33

I kväll föreläser Sofia Green från Tullverket på Enskede bibliotek gratis.Hon föreläser om droger och ungdomar.
Alla med barn, stora som små borde komma, viktig information och i vissa fall livsavgörande, så kom du med :))

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards