Alla inlägg under maj 2013

Av from-som-ett-lamm - 7 maj 2013 08:40

Var hos läkaren i går för att kolla vad felet är med både mig och tindra, vi har ju snörvlat och haft ont i halsen till och från i 3 veckor. Ingen halsfluss....phu!
Men läkaren sa åt mig att prova antihistamin, hon pratade om att det kunde vara pollen, och i dag en antihistamin tablett senare mår jag betydligt mkt bättre :)
Är jag pollen allergisk nu...?

Av from-som-ett-lamm - 4 maj 2013 23:13

Våra slarviga barn hade glömt sina nya fina tröjor köpta i Rom, ute på gården.....morr. Tillfråga på allt hade någon unge kissat på tröjorna.....???? Vem gör så? Och vad har dom lärt sig det, kanske kissar deras familj på varandras kläder, eller så är ungen som gjorde det lite dum i huvet. Iaf så är det jävligt äckligt och en lite konstig grej att göra!!!

Av from-som-ett-lamm - 4 maj 2013 21:56

Hej
Skrytmamman här igen. Saga spelade match idag och hennes lag vann med 16-0. Saga gjorde 10 mål :)
Med vänlig hälsning,
Skrytmamman ;)

Av from-som-ett-lamm - 3 maj 2013 19:40

I dag jobbade jag bara halvdag, fast på em, skönt och jävlar vilken fin bränna jag fått av vårsolen som varit helt magisk idag :).
Sen tog jag och mina fina flickor en promenad upp till Globen, shoppade lite och fikade Ben&Jerrys :)
Sen promenerade vi hem och fick kryssa mellan svensk klädda hockey supportrar för att komma fram.
När vi kom hem var mannen min i full färd med att grilla diverse smaskigheter, mums :)
Nu dricks det vin och snart börjar hockey vm.....skål! :)

Av from-som-ett-lamm - 2 maj 2013 19:37

ibland blir man glatt överraskad andra gånger besviken, fast inget förvånar mig så mkt längre.

Jag hade en vän som var så där lite lagom vän och jag skulle utan tvekan påstå att det är tack vare mig hon arbetar med det hon gör idag och att jag faktiskt har hjälpt henne rätt så mkt. Inget fel med det, jag gillar att ge och att hjälpa. Men nu när hon fått allt hon behöver av mig så skiter hon i mig, man skulle kunna säga att hon utnyttjat mig....rätt så kraftigt också. Alltså besvikelse men ändå inte så förvånad.

En person som jag inte funnit så intressant och faktiskt haft lite fördomar om har visat sig vara riktigt mysig faktiskt :)
En glad överraskning alltså :).

Tur att det kom nästan samtidigt, det jämnar ju ut sig lite då ;)


Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards