Alla inlägg under januari 2014

Av from-som-ett-lamm - 4 januari 2014 15:46

Trots ischias från helvetet, (visst det blev bättre med massage och diverse krämer) bestämde jag mig för att rida och trotsa smärtan och jag kände inget när jag red och inget när jag klev av....nu när jag suttit ett tag och inte är så varm längre så känns det liiiiiite kan jag säga....blir till att bada, smörja och massera....i morgon är det dans...tjing tjing!!!!

Av from-som-ett-lamm - 4 januari 2014 00:47

Min vänstra sida har jag liksom alltid nåt fel på eller rättare sagt alltid ont i ....
Mitt vänstra knä har spökat så länge jag kan minnas, om och när jag haft ischias har det alltid varit på vänstra sidan, min hälsena var inflammerad i över ett år och så klart den vänstra hälsenan. I går tränade jag och gjord nåt jävla knas för idag har jag ont som fan i ryggen och ner mot rumpan och ischias på VÄNSTER sida.....morr!!!
Jag ska rida i morgon och dansa på söndag.....så jävla tyyyyypiskt!!!
Har fått massage, smörjt m tigerbalsam från Thailand, använt zon och aloe Vera och håller tummarna som fan så jag kan genomföra både ridningen och dansen......!!!!!!

Av from-som-ett-lamm - 1 januari 2014 20:02

Vi lockade hår, målade naglar och piffade oss i allmänhet, gjorde förätt och efterätt, något sena gick vi sen de 30 meter längre ner på gatan till goda vänner och grannar som vi skulle fira nyårsafton med :)


Fint dukat och piffiga glas med våra namn i silver

Maten var topp och sällskapet både trevligt och som vanligt roligt :)

På tolvslaget smällde vi av lite raketer och samlade på oss lite fler vänner och grannar och skålade in det nya året och kacklade till långt in på det nya året :)

Hoppas ert nyår var lika fantastiskt som mitt....
Nu blickar jag framåt och välkomnar 2014 :)

Puss & kram

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards