Alla inlägg under juni 2014

Av from-som-ett-lamm - 19 juni 2014 23:47

Vilken lång dag det blev.
Vi har ätit frukost, gymmat (jag), spelat fotboll (hon), vattengympat (jag), haft hemligt möte (hon), lunchat, tagit en taxi till Puerto Rico, shoppat, ätit grym indisk mat och kollat match på Riders (fd Harleys, som för övrigt expanderat och blivit till hälften sportbar)
Nu är det dags för sängen, eller rättare sagt S ligger redan och jag har pimpar mina naglar, både på tåna och händerna :)

I morgon är det midsommarafton och det firar vi på hotellet.
Jag ska träna :) och S ska binda krans och resa midsommarstång.
På kvällen har dom stort midsommarfirande och det kan vi ju inte missa, det blir till att skutta till små grodorna osv ;)

Nääää, hörni, gonatt!!

Av from-som-ett-lamm - 19 juni 2014 17:27

Nöjd med
Rummet
Barnaktiviteterna
Ölen
Färgade fransarna
S nya frisyr
Och med att jag idag har tränat på gymmet en timme och dessutom varit med på vattengympan
Senare idag åker vi in till Puerto rico och shoppar loss

Tjing, tjing

Av from-som-ett-lamm - 18 juni 2014 06:57

Hej då
Nu åker vi från kylan till solen :)

Av from-som-ett-lamm - 17 juni 2014 22:39

Jobbade nästan ihjäl mig idag.
Städade lokalen och hade avslutning med alla barn och föräldrar.
Mysigt och jag fick finfina presenter, spabehandling och lyxig duchkräm, (Måste se fett sliten ut och lukta lite illa, eller nåt ;)))

Har ägnat resterande em/kvällen åt att hängt med min goda vän S, packat, druckit vin och plockat undan.
Nu är klockan snart elva och jag ser dubbelt
Gonatt!


Av from-som-ett-lamm - 16 juni 2014 11:51

Plötsligt händer det.
Jag tittade på inslaget en gång till och jag kände mig stolt.
Stolt över hur saklig, proffsig och tydlig jag var.
Skön känsla :)






Well, well, nog tjatat om det.
Dagarna innan jag och S åker är fullsmetade med saker som måste göras.

Lämna månadens ranson till revisorn
Handla resterande mat till vikarien
Växla pengar
Packa
Träna
Förbereda avslutning
Ha avslutning
Packa upp tvätten ( 6 maskiner...pust!)

Ja, det var väll allt...!!!!
Nu ska jag äta lunch......med 9 barn...hjälp!!

Av from-som-ett-lamm - 15 juni 2014 17:28

Galet nervös och supertrött åkte jag iväg till TV4.
Blev sminkad och fick i mig lite kaffe och bekantade mig med författaren till boken, vi hann prata 40 minuter, det var tur det, fick igång mig liksom.
Sen var det dags för mina 15 minuter.
Lite nervös men laddad.
Jag försökte hålla mig lugn och det kändes som att det fungerade.
Erhöll massor av beröm både där och av vänner, släkt och bekanta efteråt.
Direkt efter drog jag till fotbollsavslutningen för N och sen ner till nypis för bad och häng :)



Nu har jag sett det själv.
Jag tycker jag ser gammal och ful ut men att jag var rätt så samlad, klok och bra och det var det som var huvudsaken, visst!!?
Sjukt surrealistiskt var det iaf, och nu är det gjort....PUST!

Av from-som-ett-lamm - 14 juni 2014 23:33

Tack, one direction för en oförglömlig kväll för min dotter.
Väntan var alldeles för lång och förbandet trist, blev lite av ett antiklimax när idolerna äntligen dök upp, luften gick lite ur henne så efter en timme av 1D orkade hon inget mer så vi åkte hem.
Mig gjorde det inget, vi slapp hysterin och trängseln på väg därifrån och var hemma på 40 minuter :)

Nu är det dags för sängen, vill INTE se ut som ett trött spöke i morgon på bästa sändningstid ;))))
Gonatt

Av from-som-ett-lamm - 14 juni 2014 08:59

Upp i ottan, fotbollsmatch nr 2 för S den här veckan.
Hennes pappa åker med henne, jag ska städa här hemma.....katastrofsmutsigt, blä!!
Sen ska jag till stallet och rida (förmodligen) den sista lektionen innan sommaren, och med tanke på all kritik jag fick sist och den skadade självkänslan känns det inte alls riktigt lika skojigt att åka dit idag, men, men skam den som ger sig ;)

Ikväll är det dags för one direction konsert med S.
Kommer vara köigt, skrikigt och hysteriskt.
Jag förbereder mig mentalt ;)

Tjing, tjing!!

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards