Direktlänk till inlägg 2 november 2014

Halloween

Av from-som-ett-lamm - 2 november 2014 13:53

Dukade, städade, fixade och piffade hela fredagen inför halloween festen som skulle has tillsammans med "familjen"
Började lördagen i stallet och ÄNTLIGEN satt övningen vi har jobbat med två ggr innan, jag fick massor med beröm och jag kände själv att det verkligen gick bra....härlig känsla :)


Efter en hel del stress för att hinna med allt så kom alla.
Vi hade gjort en tipsrunda.
S tog emot vid ytterdörren, upp familjevis och ledsagade dom genom alla rum.
Och vi hade verkligen ansträngt oss.
Lilltoan hade tagits över av massor med spindlar



I stora badrummet hade vi riggat med en "docka" av Jason från fredagen den 13e och en plastduk full med blod på golvet och under den la vi "bubbelplast" så när man gick på det small det....hahahaha....höll nästan på att skrämma skiten ur våra vänner :)
Vi hade hängt häxor i köket och dukat med spindelväv över hela duken.


På övervåningen satt M utklädd till Freddy kreuger från terror på elmstreet
I ett rum stod jag utklädd till hon i grudge och knyckte på nacken
I ett annat stod T utklädd som han i motorsågsmassakern
I det sista låg N utklädd till exoristen och spelade besatt


Alla blev rädda, en del mer än andra...mohahahaha.
Kvällen var lyckad.
Vi tände ljus för dom som inte längre finns med oss <3
Öppnade för tidig inflyttnings present :)
God mat, gott vin, diverse spel, massor med skratt, glada barn, nöjda vuxna och massor med kärlek <3

 
 
Ingen bild

Sussi

2 november 2014 23:24

Ser grymt ut! Bra sista fest innan packningen börjar på allvar!

from-som-ett-lamm

3 november 2014 13:23

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av from-som-ett-lamm - 4 oktober 2023 22:13

Brevet till dig Du har blockat mig vilket jag tycker är både fånigt och tråkigt. Och ärligt talat, varför? Jag är inget hot mot Varken dig eller henne? Hur som, jag ville skriva till dig om oss.  När jag fick cancer för snart 2 år sedan rensa...

Av from-som-ett-lamm - 26 januari 2023 21:53

En operation, flera komplikationer,viktuppgång, ett knöligt bröst och ett lymfödem senare, är jag tillbaks. Eller tillbaks och tillbaks. Det går långsamt framåt, alldeles för långsamt för att passa mig. Jag tränar så gott det går och har nu börjat ...

Av from-som-ett-lamm - 21 juli 2022 12:33

14 juli och jag åker till sös för att få ett besked. Spänd som en fiolsträng blir jag och min fina vännina satta i varsin stol i läkarens rum. Läkaren öppnar med; jag har tråkiga nyheter... Jag kan knappt andas och det känns som rummet snurrar,...

Av from-som-ett-lamm - 9 juli 2022 14:58

Efter en helt fantastisk vecka i Italien damp det ner ett brev från bröstcentrum i Stockholm.Två veckor innan Italienresan är jag på den årliga mammografin och nu vill man att jag kommer på ett återbesök. Måndag den 4 juli är jag på återbesök för en ...

Av from-som-ett-lamm - 5 oktober 2020 22:28

Inte skrivit på en evighet men allt rullar på i en väldans fart. Jobb, tonårs barn, träning och ev ett lägenhetsbyte på gång. Eller rättare sagt två ev byten, en 2a i samma område jag bor i nu eller en 3a i ett område en bit härifrån, står i valet ...

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards