Alla inlägg under augusti 2015

Av from-som-ett-lamm - 24 augusti 2015 09:12

Teamwod på boxen


Häng vid poolen med barnen, kompis till barnen/gammalt dagbarn, tonårsson till vänner och mannen min :)


Fotbollsmatch för småttingarna :)


Film, godis och kramar och kattgos

Av from-som-ett-lamm - 23 augusti 2015 09:10

Gårdagen startade jag med ett pass på boxen.
Medlemspass = tungt och massor med pepp :)


Snabbt hem och in i duschen och sen vidare till S 50-års fest :)
Temat var thai så det fick bli bikini och haremsbyxor.
S och M bjöd på thaimat, rosé och nutellakaka och trevliga människor :))


Dagen avslutades med grill och häng på altanen :)



Fredagskvällen bjöd på grill med en nygammal vän och henne familj.
Vi vuxna babblade och bubblade medan barnen badade, hoppade studsmatta och spelade spel.
Kvällen blev kort men supermysig :)

Av from-som-ett-lamm - 21 augusti 2015 09:45

Skulle nog säga att jag är frisk nu, halsontet är borta och körtlarna är inte svullna längre, skönt :)
Tröttheten däremot......OMG, att ha kattungar är som att ha småbarn igen.
Mellan 3-4 i natt hade dom något slags lekrace ovanpå mig (?)
Svårt att bli arg, men dom fick faktiskt gå ner och leka på golvet, måste ju uppfostra dom här "bäbisarna" också ;)
Efter att ha lekt konstant sen sex i morse sover dom äntligen :)


Snart ska jag krångla mig upp härifrån och fylla på proteinförrådet inför träning klockan tolv
Äntligen :)
Ska försöka ta det lite lugnt, så lugnt jag nu kan ta det med ett pass som detta :0



tjing, tjing!

Av from-som-ett-lamm - 20 augusti 2015 09:48

Det går över förväntan.
Pensionärerna undviker kattungarna och fräser då de små kommer för nära, men är ändå nyfikna :)

I dag åkte systemkameran fram.....ni lär ju få stå ut med en hel del kattbilder framöver ;))

Av from-som-ett-lamm - 20 augusti 2015 07:45

Efter en natt med två småttingar i sängen, en sovandes i mitt ansikte (? Varför?) och en annan sovandes och snuttandes nästan överallt på mig, är jag rätt så trött.
Halv sex i morse tyckte prinsessan att jag hade sovit färdigt.
Som att ha småbarn igen ;)

Av from-som-ett-lamm - 19 augusti 2015 23:32

vi "dör" sötdöden här hemma idag <3

Av from-som-ett-lamm - 19 augusti 2015 10:48

Jag hade raderat bilderna jag tog innan jag började med crossfit :(
Ville ha före och efter bilder, mest för mig själv men också för att visa vad träning gör med kroppen och nu menar jag INTE smal, snygg eller rutor på magen, utan jag menar, stark, frisk och i mitt fall rak istället för sned.
Jag har kommit en bit på vägen, kroppen var betydligt mkt snedare när jag började, tro mig.
De enda korten jag har är foton från ngr veckor sedan.
Fortsätter jag med den här träningen kommer jag garanterat bli ännu rakare och starkare :)

Av from-som-ett-lamm - 19 augusti 2015 09:38

Envis förkylning det här (ellervaddetnuär)
Nu vill jag bli frisk...saknar träningsvärken, "pulsen", människorna och ja, jag saknar tom burpeesarna ;)

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards