Alla inlägg under april 2016

Av from-som-ett-lamm - 8 april 2016 16:10

Efter tre veckors influensa och en vecka utomlands tränade jag idag :)))))
Jag har fått ihop tre pass på snart fyra veckor så det kändes verkligen skönt att vara tillbaka igen.
snatchen gick förvånansvärt bra, la inte på mer än ynka 20 kilo, men ville fokusera på tekniken och det satt som en smäck så nästa gång lägger jag på mer vikt :)
Jag tog det även lugnt på del två och hade bara 12 kgs kettelbeltet och gick i lugn takt, fast tro mig, det var jobbigt ändå :0
Trevligt också att träffa en del av alla sköna människor som hänger där, har saknat dom och den härliga stämningen som råder på boxen <3

Av from-som-ett-lamm - 8 april 2016 16:07

Efter tre veckors influensa och en vecka utomlands tränade jag idag :)))))
Jag har fått ihop tre pass på snart fyra veckor så det kändes verkligen skönt att vara tillbaka igen.
snatchen gick förvånansvärt bra, la inte på mer än ynka 20 kilo, men ville fokusera på tekniken och det satt som en smäck så nästa gång lägger jag på mer vikt :)
Jag tog det även lugnt på del två och hade bara 12 kgs kettelbeltet och gick i lugn takt, fast tro mig, det var jobbigt ändå :0
Trevligt också att träffa en del av alla sköna människor som hänger där, har saknat dom och den härliga stämningen som råder på boxen <3



Av from-som-ett-lamm - 8 april 2016 08:57

Något kallare än vad vi hade förväntas oss men ett perfekt resmål när man bara behöver vila upp sig, då det finns minimalt att göra.
Tog oss in till stan (byn) redan dag två men med dom jobbigaste och aggressivaste försäljarna jag någonsin träffat (värre än både Thailand och Turkiet tillsammans) så blev det resorten resten av veckan, solade och badade både i poolen och i havet, tränade, unnade oss en massa spa-behandlingar så som massage, pedikyr, manikyr mm och lärde känna sköna människor som vi hängde med på kvällarna :)
En härlig och mysig vecka men inget ställe vi åker tillbaka till då vi båda behöver ha mer att göra än bara ligga på solstolen ;)


Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards