Alla inlägg under februari 2017

Av from-som-ett-lamm - 1 februari 2017 16:14

Vem gillar wallballs.....VEM!?


Med trött kropp kämpade jag på så gott jag kunde....ni kan kalla mig snigeln ;)
En snabb dusch, en banan och en bar senare fick jag fina bryn, fransar och snygg solbränna :)


Nu middag och familjehäng <3

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards