Alla inlägg under maj 2017

Av from-som-ett-lamm - 5 maj 2017 17:50

Dagen efter grispasset och mina första jogging steg någonsin, träningsvärken från helvetet, bra tänkte jag, nu kanske jag kan börja springa.....NOT SO MUTCH!
Det utvecklades från träningsvärk till smärta och i morse kunde jag knappt ta mig till jobbet :(
45 min hos världens bästa naprapat och en aningens bättre.....


Men tveksamt om jag kommer kunna tävla om 3 veckor :((((
Fan fan fan!!!!
Note 2 self.....never ever run...ever!
Förutom till tunnelbanan förstås ;))

Av from-som-ett-lamm - 1 maj 2017 21:55

......i alla fall på boxen ;)

60 min 2&2
Amrap
"Randy"
75 powersnatch
"Wittman"
7rundor
15 kettelbelt svingar
15 powerclean
15 boxjumps
"Jerry"
Spring 26 varv runt garaget (jag sprang alla mina varv dvs 2,5 km, jag som aldrig sprungit förut, är fan stolt över mig själv :)))
"DT" 5 varv
12 DL
9 hangpowerclean
6 stoh
"Jason"
100 airsquats
10 pullups
75 airsquats
20 pullups
50 airsquats
30 pullups
25 airsquats
40 pullups


Så jävla jobbigt men roligt men jobbigt.....så jobbigt ;)
Jag har känt mig helt slut hela em och kvällen.

Efter passet åkte jag direkt till Farsta C för att träffa bästa S, vi åt lunch och pratande, pratade och pratade, så härligt att få hänga i flera timmar med en av mina favorit personer <3
Har spenderat kvällen med att tvätta, ligga raklång i soffan och äta, nu ska jag romwodda och rolla så jag kan komma upp ur sängen i morgon ;) Hehehe

Av from-som-ett-lamm - 1 maj 2017 08:25

Härligt att vara långledig igen :)
I veckan blev det bara träning på gymmet men i helgen har jag passat på att ta mig till boxen istället för till gymmet och som vanligt är det stor skillnad på träningen på gymmet (svårt att hitta motivationen där) och den på boxen (pepp och glada tillrop).
Dessutom börjar hitta tillbaka till "formen" nu, både mitt flås och min uthållighet är betydligt mkt bättre än det var för någon månad sen, bådar gott inför tävling :)


På Valborg skippade vi brasan och firade istället med hemma med "familjen med mat, efterrätt och spel :)
Som vanligt supermysigt <3

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards