Alla inlägg under augusti 2017

Av from-som-ett-lamm - 7 augusti 2017 22:17

På onsdag, torsdag och fredag fick jag tjänstledigt för att gå på introdagar på mitt nya jobb, ska bli både spännande och roligt :)

I helgen åker jag och min äldsta dotter till Örebro, bor på hotell, går på museum, shoppar och äter på Pinshos <3

Måndag nästa vecka går vi på visning av lägenheten som vi blivit erbjudna, håll tummen att det bara är vi där :)))))

Den 10 september åker jag och "frugan" mfl från boxen på träningsresa i Malaga :)

Och mycket mycket mer :)))))

Av from-som-ett-lamm - 7 augusti 2017 22:11

Lördagen bjöd på teamwod med min "fru"
Murph-ish 2&2
Båda springer 1600m(10kg viktplatta)
100pullups
200pushups (dela hur man vill)
300airsquats
Båda springer 1600m (10kg viktplatta)
Vi valde att inte springa utan gå och hade Viktvästar på 10 kg på oss :)
Hann hem och hänga och softa lite och äta lunch med tjejerna sen cyklade vi till S och M för middag
Och games :) trevligt som alltid.

I söndags var vi ngr som fotades på boxen för "nya" hemsidan.
Vi har ju haft två coacher men en har valt att gå, inget konstigt med det, men han har kanske inte hanterat det helt hundra.....tycker iaf jag.
Coachen som är kvar och hans fru jobbar arslet av sig för att ha boxen kvar, mkt fint av dom <3
Hur som, det var en rolig fotografering och jag hoppas ngn bild på mig går att använda ;)


Av from-som-ett-lamm - 4 augusti 2017 23:21

Efter jobbet handlade jag till kvällen och promenerade sen hem, böt om och tog mig ner till boxen :)
Värsta jobbiga magpasset och jag undrar om jag ens kommer komma upp ur sängen i morgon ;)
DU gick som en dans och var inte ens jobbiga...tjihooo!


Efter fredagsfysen lagade jag mat till mina tjejer från boxen.
Efter maten gick vi tillbaka till boxen för att tillsammans med ngr andra kolla games och umgås :)
Sannerligen en community, en extra familj :)

Av from-som-ett-lamm - 4 augusti 2017 06:48

Jag har ju känt att jag inte riktigt mäktar med varken resväg eller arbetsplatsmiljön på mitt relativt nya arbete.
Så därför började jag kika runt lite på platsbanken och hörde och av mig till den skola som ville anställa mig men inte hade någon tjänst just då (i samband med att jag började på min nuvarande arbetsplats).
Dom hörde av sig på studs och erbjöd mig en tjänst som hkk lärare årsk 7-8.
Ett sånt erbjudande kan man inte tacka nej till, det är ett kliv upp i karriären och en bra sak att ha i cv't dessutom känner jag för första gången på länge en genuin glädje och jag längtar tills jag börjar, det är så klart en utmaning men en jag vet att jag klarar, ska bli så spännande och kul :))

Som om det inte räckte så blev jag samma dag erbjuden visning på en förstahandslägenhet och med lite tur kan den bli min :)))))

Jag går på moln nu

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards