Alla inlägg under november 2017

Av from-som-ett-lamm - 2 november 2017 22:28

Bra pass att starta med, lagom jobbigt men inte så flåsigt, antar att jag kommer ha galen träningsvärk i morgon ;)
Massor med nya ansikten och några riktigt snygga ansikten faktiskt ;)

E30S x 24
1 hang squat clean
Inom 20 min bygg upp dagens tyngsta Front squat 4 sek paus i botten och 11 sek paus toppen.
3×3 @ 80% av dagens tyngsta. Samma paus.

Av from-som-ett-lamm - 1 november 2017 18:57

Taxin hämtade upp oss 6:40, en timme senare satt vi i a la carte restaurangen och åt frukost, fint ska det va ;)
Rummet var ju en svit i fören och högt upp i båten, superfin var den och stor och de bjöd på allt i kylen, champagne, öl, vatten och läsk, dessutom fanns det en godisskål och fruktfat i rummet när vi kom :))


Efter frukosten shoppade vi i taxfree shoppen och såklart på Viktoria secret.
Vi delade på två pizzor och förberedde oss för spa-tiden vi hade kl halv ett.
Bubbelpool, bastu och smoothies och jag unnade mig en en behandling, vi utnyttjade stället till Max och var där i två timmar, och faktiskt nästan helt ensamma, så härligt.
Mös på rummet en stund och drog sen ner till teen loungen där vi också var helt ensamma (?) spelade spel och flamsade tills det var dags för middag :)
Efter middagen Promenerade vi runt lite på båten men eftersom klockan var mycket och vi supertrötta så bestämde vi oss för att lägga oss på rummet och kolla lite tv och somna relativt tidigt (inte förens tolv släckte vi lampan;)
Resan blev precis så mysig som jag hade föreställt mig och hoppats, faktiskt bättre än så <3
Och bättre sällskap än mina döttrar får man fasiken leta efter, älskar oändligt <3 <3

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards