Alla inlägg under maj 2018

Av from-som-ett-lamm - 1 maj 2018 22:44

Livet leker, iaf mitt :)
Somliga tappade själar oroar sig för vad andra tycker, jag kunde inte bry mig mindre, om jag skulle låta andra påverka mig skulle jag förmodligen bli galen.
Men Ibland förvånar människor mig både på gott och ont, för det mesta skrattar jag inombords åt det onda och gläds öppet åt det goda
När det rör sig om människor jag känner bra eller tror mig känna bra och verkligen tycker eller tyckte om, då är det skillnad, iaf för mig.
Att bli besviken på någon i nära relation är ju värre än att bli det på en person man knappt känner, visst?
Lojalitet och ärlighet är viktigt för mig och för de människor jag har omkring mig.
Så ibland får man helt enkelt avsäga sig personer som visar på något annat, Jag har gjort det några gånger i mitt liv, en del ångrar, jag andra inte och livet går ju liksom vidare med eller utan den personen, inte sant?





Hur som......
I år spenderades Valborg inomhus med fin vän <3
Resterande av helgen har jag lagt på att fixa uteplatsen, sågat bort en rosbuske jag inte skulle ha kvar, påbörjat altanen och kattskyddet men saknar material för att ta mig vidare så det får bli till näst kommande helg :)
Har beställt en paviljong, en hand- gräsklippare och en utomhusmatta (ni vet en sån som ser ut som konstgräs, typ)
Kommer bli så FINT och mysigt på vår uteplats i sommar :)))))

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards