Alla inlägg under juni 2017

Av from-som-ett-lamm - 18 juni 2017 10:02

Vilken mysig stad Örebro är :)
Vacker stad och jag gillar Lunken och lugnet.
Vi bodde på Hjalmars som låg rätt så centralt, vilket var bra på dagen, mindre bra på natten ;)
Vi åkte på fredag morgon och åkte direkt till matchen, 1-0 till "oss".

S hängde med laget på skolan dom bodde i.
Vi andra åt grekiskt på stan :)

Tidig kväll innebar pigg morgon.
Jag lät T sova och drog till närmsta gym.
Frukost, match (förlust :( och lunch på svampen som S följde med oss på <3

Slutspel men dessvärre ett bättre lag så inget mer spel för S lag :(
S åkte efter lite tröst och pepp med laget och vi andra tog en snabbduch på hotellet och sen till Pinchos
Gott och roligt :)))

Sen kväll men tidig morgon.
Precis ätit frukost och ska snart hämta S och sen dra en repa på stan och sen bege oss hemåt, hit åker vi garanterat fler gånger :)

Av from-som-ett-lamm - 8 juni 2017 22:56

Livet känns inge vidare just nu.
Jag mår dåligt, tjejerna mår dåligt och det krossar mitt hjärta att veta att det förmodligen hänger ihop :(
Jag är ständigt stressad, på jobbet, efter jobbet, och på kvällarna har jag svårt att slappna av och bara vara. Jag får liksom tvinga mig själv att ta det lugnt.
På måndag är min sista arbetsdag sen har jag en veckas semester, då jag iofs lär packa upp och fixa i ordning här hemma för snart kommer "pollux" dessutom vill jag bli färdig och bara vara och hänga med mina underbara barn istället för att packa upp, hänga upp, handla saker som behövs mm mm.
Kanske dags för en ataraxkur :((

Over and out

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards