Alla inlägg under maj 2017

Av from-som-ett-lamm - 30 maj 2017 20:52

Jag börjar bli rätt så sliten nu.
Flytten i helgen var katastrof.
Först kom inte flyttfirman sen kom dom till slut, dom har skadat möbler, skruvat isär möbler som dom sen inte skruvade ihop, kört fel och flyttade dessutom i 10 timmar.....50kvm....på 10 timmar...WTF?????
Jag har såklart skickat ett "tydligt och bestämt" mail där jag begärde kompensation.
Jävla amatörer!!!!


Har inte lyckats packa upp speciellt mkt men jobbar ju så det får bli i helgen.
Unnade mig också ett första träningspass på 1,5 månad, ryggen känns bra nu så nu e det bara att köra på :)
Det var benböj men för mig blev det sittandes strikta push press istället, för att spara ryggen lite.

Strikta push press
E2M i 20 min
Set 1 ? 10 reps 20 kg
Set 2 ? 8 reps 20 kg
Set 3 ? 6 reps 25 kg
Set 4 ? 4 reps 30 kg
Set 5 ? 2 reps 30 kg
Set 6-10 ? 1 rep försökte på 35 men failade så den sista blev på 30 kg den med

E90sec i 12 min
Hallå platta över huvudet (15kg) i 45 sec
10 Pushups

?Extra Jobb?
5 set
40 M putta släde 50 kg

It's good to be back :) dessutom med bästa träningskompisen i hela världen <3

Av from-som-ett-lamm - 27 maj 2017 08:11

Jag och min fantastiska teenie packade i princip hela lägenheten i torsdags, på en dag, det ni :)
Nu är det snitslad gång här hemma, ska bli så skönt att flytta till större.



Nä, nu är det dags...
Tjing, tjing!!

Av from-som-ett-lamm - 21 maj 2017 21:54

Och ja, mamman drog några varv i hinderbanan hon med ;)
En underbar härlig semester med mina två favoritpersoner <3

Av from-som-ett-lamm - 15 maj 2017 15:46

Mina känslor åker berg-och-dalbana just nu.
Vissa dagar saknar jag M galet mkt, andra inte alls.
Jag vet att jag måste få vara ensam ett långt tag, jag behöver det.
Ena stunden tänker jag , kanske i framtiden andra stunden tänker jag nej, jag vill inte, jag vill vara ensam
Så svårt att veta vilka tankar som är riktiga och vilka som bara är flyktiga.....

Av from-som-ett-lamm - 15 maj 2017 10:34

Bara två dagar kvar i solen, det går fort när man har kul ;)

I går hängde vi vid poolen hela dagen och tog sen en taxi till Meloneras.
Där tog vi en promenerade längst med avenyn med utsikt över havet i Meloneras (maspalomas).
Hittade en supermysig restaurang med bra service och "riktig" mat (till skillnad från all-inklusive-maten på hotellet)
Kvällen avslutades med lite spel och fottboll sen stupade vi i säng.
Hade en super mysig dag och kväll med mina fantastiska barn <3

Av from-som-ett-lamm - 14 maj 2017 09:27

Eftersom två av oss blekfisar var en aningens brända bestämde vi oss för att skippa solandet för en dag och drog till El Tablero, ett shoppingcentrum som ligger i Maspalomas.
Efter några timmars vandrande in och ut i diverse butiker gav vi upp, åt en yoghurt glass och tog en taxi tillbaka till hotellet.
Avslutade dagen med ett dopp i poolen och Mello :)

Av from-som-ett-lamm - 12 maj 2017 17:30

Senaste gångerna jag varit utomlands så har jag varken bränt mig eller fått ngn vidare färg alls faktiskt.
Tänkte jag skulle sluta skydda mig så jäkla mkt som jag brukar så jag körde på solskydd 6......HUR DUM FÅR MAN VARA (Hahaha)


Ni skulle se ryggen ;)

Hur som, vi bestämde oss efter frukost att ta de 800 trappstegen ner till Puerto rico beach.
Ett bra val visade det sig, lugnt och skönt och inte mkt folk alls :)

Av from-som-ett-lamm - 11 maj 2017 18:22

Flygningen gick bra förutom att varenda skrikande spädbarn på flyget satt framför, bakom och på sidorna om oss :0
Men ngr timmars sömn blev det iaf.

Väl framme på hotellet fick vi oss en liten chock, hotellrummet var en katastrof, smutsigt, äckligt och långt ifrån vad bilderna visade :(
Tuffa som vi är så satte vi ner foten och fick i morse byta rum, STOR skillnad och nu är vi super nöjda :)


I dag har vi hängt vid poolen hela dan, kastat boll, solat och spelat kort.

I morgon efter frukost tar vi en promenad till Puerto rico beach och spenderar fm där och em vid poolen :)

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards