Alla inlägg under juli 2016

Av from-som-ett-lamm - 29 juli 2016 08:28

Jag och mannen min körde lunchpasset, som vanligt ett stenhårt onsdagspass och dessutom en teamwod, roligt men ingen bra dag för mig, men jag tog mig igenom men kunde inte ha RX vikten utan fick plocka bort 5 kg :(
Spelar ingen roll, jag älskar't, träningen, människorna, stämningen <3

2&2 1jobbar 1 vilar, Max reps, 3 sets
1: Shoulder to Overhead 40/30
2: Front Squats 40/30
3: Lateral Burpees
3 min ON, 2 min


Skyndade oss hem, lunchade och duschade och packade in alla i bilen
GALET mkt folk och det bara ramlade in under em/kvällen
Konsert på kvällen och vid närmare eftertanke var det nog inte den smartaste dagen att åka till grönan på.
Men, men ungarna hann åka en hel del och ta lite lotter.
När vi skulle äta och restaurangerna var fulla och snabbmatsköerna hade minst en timmes kötid gav vi upp och åkte hem till byn och avslutade kvällen på o'learys MUMS!

Lägger undan lite pengar och gör ett bättre försök i slutet på augusti.....


Av from-som-ett-lamm - 27 juli 2016 10:18

Sovmorgon och frukost i solen
Ägnande dagen åt altanhäng, poolskoj och kojbygge


På kvällen drog jag till boxen för att köra gårdagens benpass med S och M.
Som vanligt hade tanterna lite svårt med huvudräkningen under passet (hehehe) men trots det Satte jag ett PR (jiiippii) 71 kg och jag hade nog mer i mig men nöjde mig med det....till nästa gång :))


Idag står träning och sen grönan på schemat....

Tjing, tjing!!

Av from-som-ett-lamm - 26 juli 2016 10:21

Vi vaknade i går något rastlösa och lite trötta på altanhäng.
Bestämde oss för att åka iväg och paddla kanot på gudöån :)
Vi paddlade genom ån som var trollsk, stilla och tyst, fortsatte över sjön och la till vid en fin liten strand, åt lunch där och paddlade tillbaka.....eller rättare sagt, jag och T paddlade ett extra varv runt sjön då vi paddlade lite fel ;)
Vilken härlig och mysig dag det blev <3

Av from-som-ett-lamm - 24 juli 2016 23:25

Vi började dagen med romwod och frukost på altanen.
S med familj kom över, sol, bad, crossfitgames, lite handstand och gårdagens rester :))))
Ännu en dag på altanen med härliga vänner <3

Av from-som-ett-lamm - 24 juli 2016 23:15

Vilken dag/kväll det blev :)
Det kom nära och kära, vänner från boxen, vänner från jobbet och älskad familj <3
En härlig blandning som funkade magiskt ihop, vi lekte, kastade boll, hade vattenkrig, badade och grillade.
Första gästerna kom vid tre och de sista gick vid elva, en lång och härlig dag :)

Av from-som-ett-lamm - 22 juli 2016 08:41


Lata dagar vid poolen, hård träning på em och grillning på kvällen :)
Jag älskar sommaren <3

Av from-som-ett-lamm - 20 juli 2016 10:46

   


Onsdagspasset visade sig vara en teamwod....hysteriskt kul ???


Min Frissa var ersatt av någon annan frissa.....hur ska det här gå???




I em ska vi hänge oss åt ännu mer trädgårdsarbete, måste bli klart till lördag då vi äntligen ska ha inflyttningsfest (ett år senare liksom;))

Tjing, tjing!

Av from-som-ett-lamm - 20 juli 2016 08:23

Äntligen lite värme :)
Dessutom är barnen hos oss en och en halv vecka <3
Vi åkte till Gärdet häromdagen, hade köpt biljetter till sliden där, vi åkte allihopa flera gånger (superkul) tills regnet kom då flyttade vi in och barnen lekte, hoppade och studsade i flera timmar :)


I går ägnade vi oss åt trädgårdsarbete allihopa (minus teenen som var trööööött;)


I dag ska jag till frissan sen hem och öppna poolen, lek och plask hela dan
Sommaren är här :)

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards