Alla inlägg under november 2012

Av from-som-ett-lamm - 30 november 2012 12:43

Jag vet, dålig karaktär men tiden räcker liksom inte till.

Dag 24, 10 saker jag gör när jag har tråkigt
1. Kollar Facebook
2. Kollar insta
3. Läser bloggar
4. Skriver i bloggen
5. Spelar nåt spel tex songpop
6. Pratar i telefon
7. Kollar tv
8. Tar en promenad
9. Städar
10. Fikar m nån

Dag 25, 10 saker jag älskar med mig själv
1. Mina ögon
2. Mina ben
3. Mina läppar
4. Min envishet
5. Min styrka
6. Att jag är streetsmart
7. Att jag rör mig ok till musik
8. Att jag är driftig
9. Att jag är modig
10. Min empati

Av from-som-ett-lamm - 28 november 2012 08:34


Har ju aldrig tid att spela spel men när jag väl gör det så tycker jag de flesta spel är kul!


1. Just dance X-box spel


2. Lips X-box spel


3. Vem vill bli miljonär


4. Vändtia med barnen


5. Uno med barnen


6. Tärning, speciellt med Ulla på rasten :)


7. Femhundra


8....


9....


10.... 

Av from-som-ett-lamm - 27 november 2012 13:09

Men det var väll en skit dum tia.....eller så är jag bara jävligt trög!
Vad jag tycker är fint på killar är ögon, men ögon lägger jag märket till hos alla. Sen är det mer personliga saker hos människor. Jag är ju gift och hos min fina man så gillar jag hans ögon, hans skratt, hans leende, hans röst, hans sett att se på mig, hans armar, hans rara person och såklart hans kuk ;)

Av from-som-ett-lamm - 25 november 2012 22:45

Ememmely.bloggplatsen.se
ikroppenmin.blogspot.se

Adresserna till två nya bloggar hag hittat och följer, rekommenderas varmt!

Av from-som-ett-lamm - 25 november 2012 22:14

Livet består verkligen av berg och dalar, I bland är livet surt och man känner sig nere för att i nästa sekund känns allt glatt och roligt och uppåt :)
Just nu är allt uppåt and going och så har det varit under en längre period, tar inte allt på blodigt allvar eller varken vill eller orkar bry mig om allt och alla. Människorna omkring mig påverkar mig såklart, bara en massa skön positiv kravlös energi, tack för det alla sköningar :).
Nu är det dags att väcka "björnen" och styra ner honom till sängen....nattinatt!

Av from-som-ett-lamm - 25 november 2012 15:58

Min fina man fyller 40 år i december men vi bestämmde oss för att ha festen redan nu :)
Det kom släkt och vänner och födelsedagsbarnet blev både förvånad och glad när han av oss alla fick en weekend resa till Rom :)

Vi dukade långbord


Och poserade i väntan på gästerna

   


Micke öppnar sin present :)

Sen blev det fest med god mat, söt skumpa och  många skratt

 



Många buketter blev det

  

Mumsig kladdkaka, som glädjande räckte tills dagen efter :)

   


Alla var nöjda och Micke nöjdast av alla :)

Grattis min underbara man, älskar dig, alltid!

Av from-som-ett-lamm - 25 november 2012 15:14

Dag 19, 10 sakerr jag inte kan gå ut utan

Beror på vart jag ska, men väljer när jag är ledig och går hemifrån :)


1. nycklar


2. vantar (iaf nu)


3. visakort


4. läppmoj


5. näsdukar


6. telefonen


7. mina ringar


8. klockan


9. läkerol


10.väskan med allt i ;)



Dag 20, 10 saker jag måste göra innan jag dör


1. Skaffa barn (check)


2. gifta mig (dubbelcheck)


3. Simma med delfiner, jag vet sjukt klychigt men jag har velat det forever.


4. Resa till Afrika


5. Flytta till solen när jag blir pensionär


6. Bli ekonomiskt oberoende och ekonomiskt stabil


7. ....återkommer



Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards