Alla inlägg under mars 2012

Av from-som-ett-lamm - 30 mars 2012 18:12

Efter att ha solat, fixat naglarna, fikat och shoppat känner jag mig sjukt seg, fan nästan sjuk, tom lite ont i halsen....det blir till att trycka Alvedon och lägga sig för i morgon är det fetfest med tjejerna :)Over and out

Av from-som-ett-lamm - 30 mars 2012 08:05

Bara jag och en kopp java....sweet!

I går blev det tjejmys på hög nivå, tacos, godis, film och mys i soffan. Tjejerna somnade i min säng och när jag sen skulle klämma ner mig emellan dom tröttnade min äldsta och gick in och la sig i sovrummet brevid mitt, förstår henne, känner mig helt slut, minstingen har slängt både armar och ben i ansiktet på mig hela natten...zzzzzzzzzzzzzzznark!


Over and out



Av from-som-ett-lamm - 29 mars 2012 22:05

Nu kan jag addera massage på morgondagens to do lista, tur man har vänner som är utbildade massage/spa terapeuter :)))))

Av from-som-ett-lamm - 29 mars 2012 12:48

Torsdag och snart slutar jag, närmare bestämmt om 3 timmar, då blir det torsdagsmys med mina vackra flickor  

Längtar som en galning efter mina barn, ska bli skönt att få rå om dom en hel kväll, har köpt lite godis tom....jobbar stenhårt på att misslyckas med viktväktarna  

Näääärå, men det är sjukt mycket nu och jag har fan inte kunnat träna nåt alls för den här jävla halsen som aldrig vill bli bra :(

Men i morgon tänker jag träna....så det så!!  



Over and out   


Av from-som-ett-lamm - 29 mars 2012 07:35

Nu har min prins åkt på minisemester, tråkigt men bra, vi behöver vara ifrån varandra ett tag, sakna och längta efter varandra :). Och hela helgen är uppbokad. I kväll kommer mina barn, vi ska mysa bara vi tre hela kvällen <3. På fredag blir det nagelfix och lunch med bästaste T. Lördag har jag tjejmiddag, dans, skumpa och tjatter nice :)))). På söndag ska jag göra så lite som möjligt och sen krama på prinsen som kommer hem :)

Av from-som-ett-lamm - 28 mars 2012 12:33

Trivs nu..... med jobbet, vännerna, familjen, i lägenheten, känner mig glad och positiv, orkar inte bli upprörd över småsaker, känner mig lugn och hamonisk. Det håller liksom i sig och jag kan inte säga det för många gånger...det är så SKÖNT!


Over and out



Av from-som-ett-lamm - 26 mars 2012 13:25

Har många minnen av både platser och människor, och på senaste tiden finns det både personer och platser jag tänker på, och ofta väcks mina tankar av musik.....ni har säker också minnen till dessa, en del av er kanske tom samma minnen som mig....håll till godo :)







over and out

Av from-som-ett-lamm - 26 mars 2012 13:03

I morgon fyller jag 43 år och jag kan bara konstatera att åldras är nåt alla gör, tom jag, tiden verkar inte gå att stoppa och åldertecknen på kroppen går bara att bota med knivens hjälp, mao pengar.....pengar som jag tyvärr inte har, så jag får gott gilla läget och och gå förbi spegeln och undra vem den trötta gamla kärringen är som jag alltid ser där....man kan ju hoppas att man snart slutar bry sig, för det skulle vara SJUKT skönt!!


Over and out



Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards