Alla inlägg under mars 2019

50

Av from-som-ett-lamm - 27 mars 2019 08:30

50 år, känns som en evighet i nummer men det är som ett ögonblick i livet.
Jag har hunnit med så mycket, upplevt så mycket, sett så mycket, njutit, gråtit, skrattat och levt.
Nu väntar (förhoppningsvis) 50 fina år till :)

Av from-som-ett-lamm - 20 mars 2019 23:18

Länge sen, men idag var det som back-in-the-days i boxen.
Flams, trams, skratt, pannben, pepp och stöttning, svinkul pass och en super proffsig coach :)


Jag körde allt RX förutom vikten på thrusters, hade bara 25 kilo, men det räckte, tro mig ;)
Var klar på 22:20, nöjd som fan faktiskt :)
I morgon är det tråkigt pass och tråkig coach så jag kör benböj och lite annat jox i hörnet, det funkar det med ;)

Tjing, tjing!

Av from-som-ett-lamm - 19 mars 2019 23:36

Precis när man tänker att det kanske vänder ändå, den ständiga oron för pengar och jobb så får man det här beskedet....


Vilket jävla käftsmäll, rakt ner i hålet igen!!!!
En lär ju tacka den löne-ansvarige på jobbet i morgon (hurjävlasvårtskadetvaraattdrajävlaskatt)


Av from-som-ett-lamm - 17 mars 2019 23:08

Fantastisk föreställning, berörd, rörd, kände igen mig, skrattade och grät.
Så viktigt och så riktigt
Och jag har verkligen, no more fucks to give, och då gäller det i princip allt i alla lägen.
Är ärligt förbannat trött på människor som inte kan bete sig just nu.
Hur som, orkar inte ens gå in på det.
Hade en fab kväll, middag, bubbel, babbel och ännu mer av den varan efter föreställningen och i gott sällskap dessutom, tack :)

Idag har jag känt mig låg, trött och arg...blä!
I morgon är en annan dag....eller nåt

Tjing, tjing!

Av from-som-ett-lamm - 15 mars 2019 21:24

Förut jobb har den här veckans innehåll varit super bra.
Träning, tisdag, onsdag och fredag och myspys med mina tjejer <3


I dag åkte tjejerna till sin pappa och i morgon åker dom på semester en vecka i sälen och jag kommer sakna ihjäl mig :((((
Men sånt e livet antar jag, startade ensam veckans första kväll med film, och vilken film sen...värsta gråtfesten


Upp halv tidigt i morgon för att heja på alla duktiga atleter som ska köra open i morgon sen på kvällen är det middag hos polisen och Skäringer på globen...sweet :)

Av from-som-ett-lamm - 13 mars 2019 23:24

I min bubbla är det just nu oron som maler.
Pengar-jobb-trötthet-pengar-jobb-ensamhet-pengar-jobb-ovilja-pengar-jobb-isolering-pengar-jobb-trött kropp-pengar-jobb-less-låg-inget känns kul längre
Mina barn håller mig uppe, ger mig kärlek, får mig att vilja och gör mig glad.
Veckorna utan barnen vill jag helst bara dra täcket över huvet och sova tills en ny vecka börjar.
Vet att det går över....till slut....


Av from-som-ett-lamm - 10 mars 2019 23:08

Vaknade sju men somnade om och sov till tio (whaaaat)
Mys frukost m tjejerna sen drog jag till boxen och mötte upp polisen :)
Vi bestämde oss för DT som blev en aningens skalad för min del (måste ju tänka på ryggen)
Avslutade med tre tabata, en på rodden, en på AB och en på skiiern, flåsigt som fan.


Handlade och söndagsfikade med teenisen (trollungen hängde m kompisar)
Åt middag och lyckades sen enas om en film.....ehhhh....:))))


Tjejerna är hos mig i veckan och åker sen till sälen m sin pappa till helgen.
Och jag har att se fram emot en kväll på stan med mina fina vänner, middag och Skäringer på globen :)

Tjing, tjing!

Av from-som-ett-lamm - 9 mars 2019 23:56

Vi har hittills haft en lugn och skön slapparhelg :)
Vi har kollat dokumentärer, Promenerat, ätit sen frukost, pratat och tittat på mello.


Ryggen känns bra så I morgon ska jag försöka mig på att träna, längtar :)

Nä, det Blir inte roligare än så här ;) godnatt

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards