Alla inlägg under februari 2012

Av from-som-ett-lamm - 28 februari 2012 13:48

I morgon har jag fått order om att vara på söder kl fyra av min man. Vi firar 2 år och han har planerat nåt mys tror jag :). Två år....mhmm...känns som mycket längre....hur ska man tolka det ;) hehehe! Ska iaf bli mysigt att göra nåt trevligt ihop bara han o jag, det va ett tag sedan sist :).

Av from-som-ett-lamm - 28 februari 2012 13:26

Nu snackas det igen....skit alltså, om mig...känns bara så fjantigt, hur orkar folk och har dom inget bättre för sig än att anta, misstro och snacka?! Tråkigt för dom, verkligen! Men jag bjuder på det, helt ok, förgyller ju helt klart någons liv hehe ;). Jag har valt att ställa mig utanför och ignorera skitsnack som kommer i min väg oavsett vem det kommer ifrån, mitt tysta nyårslöfte till mig själv kan man säga och hittils har jag hållt det och det känns bra och ärligt talat, jag skiter i vad folk tycker, tänker och gör så länge det inte påverkar mig eller min familj. On någon i min närhet väljer att snacka on andra så varsegod, men jag e inte intresserad av att varken höra eller deltaga.....så det så!!! Over and out

Av from-som-ett-lamm - 28 februari 2012 12:54

Det var ett tag sen jag skrev nu, har varken haft tid eller lust. Förra veckan va det barnvecka och full rulle. Kalas, handboll och dans avlöste varandra och helt plötsligt var veckan slut! Denna vecka är en lugn jobbvecka, bara 3 st dagisar, och bara 6 timmar per dag.....nice:) tjejerna får hänga med några av dagarna, mysigt <3. I går var jag, barnens pappa och minstingen hos läkaren för att diskutera medicin för hennes adhd, det bidde conserta, vi känner oss positiva allihopa och speciellt hon :). I dag är hennes första dag med medicinen och det märktes direkt, hon känns lite lugnare och har hittils inte haft något utbrott....hoppas det håller i sig nu....skulle vara skönt för henne om hon kunde kontrollera både tempo växlingarna och sina utbrott :). Over and out

Av from-som-ett-lamm - 24 februari 2012 12:28

Yeehhhh T är hemma tills min gräsänka helg :)))

Då blir det tjejmiddag och utgång, tror det är dags att dra ihop mina gamla arbetskamrater, eller möhippegänget och lite annat folk....eller va fan, man kan ju slå ihop alla....slå fler flugor i en smäll helt enkelt :)))


Kollade en film häromdagen, en komedi så den borde inte gett mig en tankeställare men det gjorde den......Jag är aldrig nöjd, vill ha "mer" av allt...jobbet, lägenheten, resor mm mm som att jag flyr från något eller kanske till något?  Har blivit bättre med åren men är inte där än, önskade att jag bara kunnde vara NÖJD, med ALLt samtidigt....mhmm.... det vore nåt det!!


Over and out







Av from-som-ett-lamm - 22 februari 2012 20:48

FRUSTRERAD e fan bara förnamnet!!!!!

Har ju en jävla kronisk inflamation i hälsenan som fan ALDRIG verkar ge med sig, och den begränsar mig varje gång jag tränar på ett eller annat sätt, förut var det mitt jävla kuk knä!!!!!!! Nu verkar hälsenan bli lite bättre, inte helt bra såklart känner av den minst tre gånger per dag, och idag när jag skulle springa var jag tvungen att bryta....nääää, inte pga hälsenan utan nu har även mitt gamla knähelvete börja fittas!!!!!!!!!!!!!   blev så jävla arg så jag började böla!!!!!!!

Fan också, jag som har kommit igång ordentligt, det e fan inte rättvist, kan lika gärna lägga ner träningen och äta mig FEEEEEEEEEET som fan och bara skita i allt!!!!!


Over and out


  

Av from-som-ett-lamm - 22 februari 2012 12:38

Slask och halka kommer efter snö.....eller....Faaaaaan va halt det är ute, undra om man kan ha broddar utan att uppfattas som pensionär???

Jag o dagisarna var ute i dag och halkade omkring, efter 40 min ville dom gå in och jag förstår dom....inte kul alls faktiskt!!


Jag följer ju ett schema när jag tränar, är nu inne på vecka fem i det schemat och nu börjar det bli jobbigt på riktigt, sinnessjuka övningar, en del kan jag fan inte ens göra, men det måste ge resultat för det går inte en dag utan träningsvärk....jag gillart :)

Denna vecka känner jag mig galet motiverad när det gäller maten, har hitills varit jätteduktig och jag räknar kallt med att jag ska ha tappat minst 1 kilo på söndag :))


Sista helgen i mars är min man iväg och åker skidor med jobbet och jag är solokvist i dagarna fyra. Lite mysigt ska det bli, jag gillar ju att vara ensam ibland....men kanske inte så många dagar.....mhmmm....hoppas finaste T har kommit hem så vi kan hänga då :)))

Har du det?


Over and out

Over and out




Av from-som-ett-lamm - 21 februari 2012 13:10

Jobbar i dag, i går var jag ju hemma med babianarsle...hua!

Vi fixade ju färdigt det sista rummet i lokalen, eller ja inte helt färdigt, jag målade blått därinne, ska ju bli ett vilorum för de små och kom på den brilianta iden att ha lite rymdtema därinne, barnen ska få göra planeter som ska hängas i taket och göra rymdskepp som ska sättas fast lite här och där, ska köpa självlysande färg och måla stjärnor i taket och på väggarna.....kommer bli såååå fint :)


over and out

Av from-som-ett-lamm - 20 februari 2012 20:17

Det har hänt nåt med min mage.....de senaste veckorna har jag obekvämt mycket gaser i den, och ibland får jag ont på ställen som inte hör ihop med magkatarren och i dag har det varit katastrof......fan, kan inte ens träna ikväll :(

Fortsätter det här får jag besöka farbror doktorn......herregud, blir man inte gasig i magen när man blir äldre!??


Over and out



Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards