Alla inlägg under juli 2018

Av from-som-ett-lamm - 28 juli 2018 11:46

Trollungen min önskade sig en kryssning med sin mammi i födelsepresent och det fick hon :)

Vi har pratat och skrattat oss harmynta, Supermysig resa med min trollis <3

Av from-som-ett-lamm - 24 juli 2018 16:27

Va gör man när det är varmt, jo man solar och badar så ofta man kan, både på dan och på kvällen :)
Kanske Romwodar lite och gärna på stranden ;)
Och/eller cyklar ner till vallen och kollar på när trollis kickar boll :)

Av from-som-ett-lamm - 21 juli 2018 18:52

Vi har inte överansträngt oss denna vecka direkt.
Eftersom min rygg är super trasig (naprapat tid i morgon) har träningen uteblivit och vi har mest hängt på diverse bad och hemma hos T och M en del :)


I går hade jag och några vänninor från boxen bestämt oss för att testa soul train. Vi picknickade i humlegården först och drog sen dit, länge sen jag haft så kul och första gången på många år jag varit ute och dansat, blev lite senare än det var tänkt. Jag somnade inte förens tre, än orkar tanten ;)


I dag har vi varit och solat hos en kompis brorsa, underbart hus och fantastiskt läge.
Blev dessvärre inte så långvarigt då det kom mörka moln och blev kallt, så vi tog bussen hem och kollade film istället, det funkar det med :)

Tjing, tjing!

Av from-som-ett-lamm - 12 juli 2018 16:28

Vi har haft en bra vecka, kommit varandra närmre, pratat, skrattat, shoppat, vilat upp oss och samlat på oss nya fina minnen <3


Av from-som-ett-lamm - 7 juli 2018 08:06

Min energiska, roliga, kärleksfulla med skinn-på-näsan tjej <3
Vilken tur att jag fick bli din mamma, du lär mig något nytt varje dag <3


Gick upp i ottan och cyklade till Ica och handlade födelsedags- frukost till min trollunge.
Efter en lång frukost slappade vi ett tag och åkte sen hem till pappan och hans tjej där vi Grillade, sjöng, gav presenter och hängde halva dagen :)
Trollis var nöjd och jag kommer sakna henne under veckan <3

Av from-som-ett-lamm - 4 juli 2018 23:47

Dagarna rullar på och jag hinner liksom inte med att blogga, eller skriva dagbok, som jag brukar kalla det :)

Har haft en bra helg och en ännu bättre vecka, har fyllt den med vänskap, sol, sverigematch, träning, båttur och mys med mina hjärtan <3


En mycket bra första vecka på semestern helt enkelt :)
I morgon firar vi trollis som blir tonåring (tjohooo)
På fredag drar jag och teenie till Spanien (tjohooo igen)

Men nu är det dags för sängen det är ju en dag i morgon också ;)
Godnatt!

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards