Alla inlägg under februari 2010

Av from-som-ett-lamm - 28 februari 2010 20:18

Oj vilket party det blev!!

Vi började hemma hos mig med en tjejmiddag, skvaller, fnitter och melodifestivalen...mkt trevligt!

Hann med ett fyllemsn mess till nivetvem     

inte det smartaste, jag vet, och så klart fick jag inget svar, men det hade jag  inte förväntat mig heller......ibland är tystnaden svar nog......

jag jobbar på att minimera...och faktiskt så går det rätt bra :)


Efter en hel del tjatter, hårfix och facefix drog vi in till Patricia, inte mitt favvoställe direkt men helt ok.....dansade, snackade med folk, sprang på en gammal polare,skrattade, hade en skit rolig kväll :)

Märkligt nog verkade det som att alla killar vi pratade med, och det var en hel del, hette Johan, nästan som att det var uppgjort haha....the night of Johan ;)

Sprang dessutom på en grupp killar som var ute och övade på att ragga tjejer, alla som har hört om Spelet, vet vad jag pratar om......ska skriva lite mer om det en annan dag, i dag är jag för trött....har bara sovit två timmar...mhmm...undrar om det har nåt med en viss Johan att göra    




  





Av from-som-ett-lamm - 27 februari 2010 01:17


Temporary happiness is lika waiting for the knife

cause im always watching for someone to show

their darker side

so maby i´ll sit back and just enjoy all this for now

watch it all play out, see if you really stick around

but theres always this one question that keeps me up all night

are you my greatest love or disappointment in my life.......


Pink is tha shit ;)

Av from-som-ett-lamm - 27 februari 2010 00:59

This is how it goes down....hon e en riktig hårding, den där Pink ;)



Av from-som-ett-lamm - 26 februari 2010 22:45

Fick reda på en rätt så "obehaglig" sak i dag, den finns en kvinna, jag vet vem hon är, känner till henne men jag känner henne inte, och jag har aldrig varit speciellt förtjust i henne, den här människan läser tydligen min blogg, hon har snokat reda på den och tydligen läser hon den för att föda sitt lilla ego, hon hade uttryckt det som att hon gillar att läsa min blogg för att då känner hon sig så mkt bättre....WHAT THE FUCK!

Den här kvinnan är en fyrkantig, bitter, nyskild 40nånting åring som osar högmod och som med all säkerhet mår  skit själv, i mina ögon är hon rätt så trasig, tråkig, hård, kall, en person som verkar nära sig på andra människors svagheter, en översittare....jag e verkligen glad att jag inte umgås med henne och att jag har valt bort henne trots att jag har haft möjlgheten att lära känna henne......men hon har alltid gett mig dåliga vibbar och obehag.....dessutom verkar hon tro att det man bloggar är hur man är eller hur man mår, som att det skulle vara ett konstant tillstånd...S U C K....men det e ju inte riktigt så det fungerar, jag och många med mig bloggar för att ventilera, skriva av sig om något som upprör en, gör en ledsen, gör en glad mm mm det e ju liksom såna saker som är intressanta att skriva om och uppenbarligen intressanta att läsa om oxå, dessutom får man ju ur sig skiten...kanske borde testa du med, så du slapp vara så jävla "up tight! "

Iaf, eftersom jag vet att du läser min blogg,Kicki, så vill jag be dig att sluta med det, den är inte för dig, jag gillar dig inte, vill inte lära känna dig och det känns lite freaky att du läser den.....med tanke på att du inte gillar mig heller.....kanske skulle vara bra om du skaffade dig en annan sysselsättning istället för att grotta i andra människors liv......fast det är klart...det kanske är mer intressant än ditt eget.....men vad vet jag....jag e ju sämre än dig...så



Av from-som-ett-lamm - 26 februari 2010 11:30

Av from-som-ett-lamm - 25 februari 2010 21:04

Fick den här texten av min underbara T idag, vapendragare och bästaste, hon får mig att tänka annorlunda, hon utmanar mig, hon lyssnar och tröstar och framför allt förstår mig.....du ÄGER...tusen pussar o massor med kärlek darling   


Av T:

Hej min fina underbara "mitt namn"
Vill bara att du ska veta att du är ljusår bättre än cia
Varje dag förtjänar du en varm kram
så att du ska slippa bli för stram
Vi tycker om dig väldans mycket
som ett favvo smycke
längtar till vi ses och...

på båten dansar
och efter oss har vi X antal långa svansar
för du är den en goding till vän
snart hörs vi lääään!!!



Av from-som-ett-lamm - 25 februari 2010 14:11

Är dom bra...eller är dom bra :)





Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards