Alla inlägg under oktober 2023

Av from-som-ett-lamm - 4 oktober 2023 22:13

Brevet till dig

Du har blockat mig vilket jag tycker är både fånigt och tråkigt.

Och ärligt talat, varför? Jag är inget hot mot Varken dig eller henne?

Hur som, jag ville skriva till dig om oss. 

När jag fick cancer för snart 2 år sedan rensade jag mycket i mina tankar och känslor.

Vad jag bla kom fram till är att jag är ledsen för att jag valde den enkla vägen ut, 

att jag inte stannade och slogs för oss, det ångrar jag.

Nu i efterhand tror jag att vi har grejat det, om jag hade valt fajten istället för flykten.

Jag tänker på dig ibland, på din son, på den Familj vi hade och jag saknar dig och det vi hade.

Jag hoppas du är lycklig och har der bra och jag önskade jag var en del av ditt/era liv


Jag kan sitta själv i parken
Tills solen har ändrat färgen i mitt hår
Jag kan offra allt jag har för ingenting
Jag sträcker mig så långt det går
Men jag behöver dig kom hit och rör om
Jag behöver nått att skriva om
 
Jag saknar dig mindre och mindre
Det kommer annat emellan och det är bra
Jag saknar dig mindre och mindre
Jag har glömt dig en vacker dag


over and out 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Ovido - Quiz & Flashcards