Alla inlägg under september 2017

Av from-som-ett-lamm - 30 september 2017 23:44

Sov som en stock till nio, vaknade utvilad men med galen träningsvärk.
Trotsade den så efter frukost och Nyhetsmorgon teamade jag med frugan :)

2&2 (one rest)
8 rounds
10 Snatch 40/60 (squat)
10 Clean&Jerk 40/60 (squat/PushJerk)
10 Toes 2 Bar (alt. Side)
10 BurpeeBoxJumps

Mycket jobbigare än det såg ut på "pappret" och sista varvet kändes galet tungt!!!


Lagom mör tog jag mig hem.
Mat och dusch sen in till familjen <3
En rolig kväll och vi var inte hemma förens tio :)

Nu går ögonen i kors....godnatt!!

Av from-som-ett-lamm - 28 september 2017 20:55

Magkatarren från helvetet hela natten och halva dagen så inget jobb för mig idag, omeprecol inhandlat så i morgon är det på't igen :)
Faktum är att jag faktiskt saknat min arbetsplats idag, älskar att undervisa, ungarna är super mysiga och en stor del av personalen är härliga och roliga människor :))
Btw åker nästan alla i personalen på en Viking Line (knullcontainer;) kryssning i helgen men jag har barnen och ärligt så kände jag mig inte så sugen ändå, kommer ändå få alla smaskiga detaljer berättade för mig i efterhand.....hehehehe!!!
Jag och tjejerna ska till vår extrafamilj och fira O som fyller 14, det var ett tag sen så det ser vi fram emot <3

Jag och T tog oss (efter två omeprecol och vila halva dan) till Haninge centrum, där jag hittade en hel del nytt, Unnade mig både ny kappa och nya stövlar :) och köpte jacka till T och skor till S.
Nu stundar film och soffhäng med mina <3

Tjing, tjing!!!

Av from-som-ett-lamm - 26 september 2017 07:55

Somnade tidigt i fredags och vaknade sent på lördagen :)
Teamade med "frugan" kul som alltid :)
Övade på buttelfly pullups och är nästan där, snart så :)))))




Efter träningen slappade jag i soffan, åt lunch och duschade sen drog jag iväg hem till frugan där jag blev bjuden på middag, därifrån åkte vi sen på inflyttningsfest :))
Länge sen jag skrattade så mycket och hade så trevligt, uniquefamily <3


Söndagen spenderade jag delvis i soffan och delvis i sängen gloendes på film mest hela dagen fram tills på kvällen då min älskade S kom, som jag saknat henne (och hennes syster såklart). Vi hängde, pratade om ditten och datten och kollade ännu mera film <3
Härlig helg!

Av from-som-ett-lamm - 22 september 2017 21:28

Mitt ex har träffat och hunnit blir seriös med något.....oops, det gick fort...fast jag e inte förvånad, klarar man inte av att vara ensam så gör man inte....no moore words needed ;)

Vilket osökt leder in mig på min egen resa efter skilsmässan.
När jag skiljde mig från barnens pappa var jag livrädd för att vara ensam, osäker, och törstade onaturligt efter uppmärksamhet och bekräftelse. Jag betedde mig som en desperat ensam och livrädd kvinna.
I Denna skilsmässa är min känsla raka motsatsen.
Jag är inte längre rädd för att vara ensam tvärtom så njuter jag av att vara själv med tjejerna och ensam när dom inte är med mig, är varken desperat eller osäker och jag bryr mig inte ett skit om uppmärksamhet och bekräftelse.
Jag känner mig stark, orädd och trygg :)
Som jag känner just nu så vill jag inte träffa någon på mkt längre, men vem vet en dag kanske jag vill, MEN då ska det verkligen vara någon som är värd att ödsla tid på och det ska verkligen kännas RÄTT annars är det liksom inte värt det.
Att stressa in i någonting och/eller flytta ihop med någon kommer jag aldrig mer att göra och det känns skönt att känna så, faktiskt :)

Hur som helst, helgen står för dörren och i kväll njuter jag av mitt eget sällskap, ett glas vin, ostbågar och idol :)
I morgon är det inflyttningsfest hos en Box-kompis ihop med en hel del Box-vänner, kommer bli superkul, såklart :)

Tjing, tjing!

Av from-som-ett-lamm - 17 september 2017 14:46

Vilken vecka det blev, En hel hög med härliga kvinnor i ett hus i Marbella och inte en enda konflikt :)
Vi har skrattat, pratat, Ätit och druckit gott, svettats ihop, häng på stranden, hängt vid poolen, fått naglarna fixade och kommit varandra ännu närmre och jag gillar alla ännu mer :)
En fantastisk vecka och nästa år lär vi göra det igen <3

Av from-som-ett-lamm - 7 september 2017 17:03

En arbetsdag kvar sen väntar en lugn helg innan vi åker på söndag em :)
Jag har tagit det lugnt m träningen den här veckan, lär ju bli en del av den varan nästa vecka ;)
Har förutom jobb hängt en hel del med S som varit hos mig ett par extra dagar....mysigt <3

För tillfället sitter jag hos frissan och väntar på att det gråa ska bli blont igen, det var en evighet sen jag var här och frågan e om dom ens kommer känna igen mig på jobbet i morgon ;))

[Bild]

Av from-som-ett-lamm - 6 september 2017 23:01

Herregud...!!!!!
Jag har så MYCKET att göra på jobbet.
Knappt så jag hinner klämma in träningen mellan jobb och sen ännu mera jobb...pust!
Men snart åker vi.
På söndag styr vi (ett stort gäng från boxen med coachen i spetsen) kosan till Marbella för en veckas träning, sol, bad och återhämtning :)
Ska bli så SKÖNT!
Men än så länge är det två dagar kvar på jobbet....så.....godnatt!!

Presentation

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Årets toppen

4/10 kanelbullens dag, perfekt tillfälle att äta en massa kanelbullar utan att skämmas ett endaste dugg :)

 

13/10 jag har tjejmiddag med en massa härliga tjejer :)

 

21/10 Tjejerna har handbolls cup :)

 

27/11 Invigningsshow på Friends Arena

 

10/11 Tindras dans avslutning

 

18/11 Handbolls cup.

 

24/11 Mickes 40års fest

 

8/12 Cocktail party

 

15/12 Handbolls cup.

 

24/12 julafton med hela familjen samlad LYCKA!

 

 

 

 

Veckans hiss

Nattvandrarna

Veckans diss

Stress

Skapa flashcards